dinsdag 29 januari 2013

boek in de bus

niet helemaal juist, deze titel...
Er zat niet alleen een boek in de enveloppe,  maar ook nog een aantal plezante vrolijke dingetjes.
Kijk maar !
Gekregen van Els van ' dingen die fijn zijn ' 
Ik heb er al best wat in gelezen - nog niks in gedaan echter maar dat komt nog wel - en het is een bijzonder spannend, leerrijk, creatief en fijn interactief boek !
Ik kan het iedereen die wat engels kan aanraden !
Merci Els ! 
Ik ben er erg blij mee ! 



Nog een tip
Heb je wat valentijnkriebels ? 
wil je graag iets maken voor je geliefde
Of voor diegenen die je graag als je geliefde zou hebben ; ) ? 
of voor andere mensen in je omgeving die je graag ziet  ?
zoals voor jezelf bijvoorbeeld ? 
Ik maakte vorig jaar een patroonverzameling met allemaal tuts met hartjes 
Die kan je hier vinden ...
De hartjesfans gaan er zeker... hun hart kunnen ophalen !
( ok , flauw, ik geef het toe ;) ) 

6 opmerkingen:

  1. oh, goed dat het heel is toegekomen!
    veel plezier er mee!!!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nog eens merci els! Ik zal er goed zorg voor dragen !

      Verwijderen
  2. Benieuwd welke creatieve uitspattingen een plaatsje zullen krijgen in het boek!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...