vrijdag 9 november 2012

Lezen: ' Sew Wild ' en 'Canvas Remix' van Alisa Burke

Da's de titel van nog een boek (#nosponsor) dat ik recent kocht.
Geschreven door Alisa Burke, me bekend door haar blog die ik met hoe langer hoe meer plezier lees.
Als je die nog nooit gezien hebt, moet je er beslist eens een bezoekje brengen !

Boeken: ' Sew Wild ' van Alisa Burke

Ze tekent vooral.
 ( En ze heeft ook online cursussen, voor als ge daar in geïnteresseerd bent ) 
En ze is gewoon altijd verrassend creatief.
Regelmatig legt ze uit hoe ze dingen heeft gemaakt.
Onlangs toonde ze bijvoorbeeld deze bewerkte stokken...

Boeken: ' Sew Wild ' van Alisa Burke
bron foto
En ik vond die zo tof dat ik alvast wat takken heb verzameld voor als ik eens tijd heb om daar zelf ook mee aan de slag te gaan ....

Ik kon de lokroep uiteindelijk niet weerstaan en bestelde 2 van haar boeken.
' Sew Wild ' en ' Canvas Remix '.
En ze hebben me niet teleurgesteld...
Ik laat jullie alvast even meepiepen ...

Deze komen uit "Canvas Remix"...
Een boek met veel toffe ideetjes om je canvas schilderijen op originele manier te verwerken...
Tot oorbellen bijvoorbeeld....

Boeken: ' Sew Wild ' van Alisa Burke

Boeken: ' Sew Wild '  en 'Canvas Remix' van Alisa Burke

In ' Sew Wild ' vooral veel manieren om zelf je stof te beschilderen...
En er vervolgens iets mee te maken natuurlijk ...

Boeken: ' Sew Wild '  en 'Canvas Remix' van Alisa Burke

Boeken: ' Sew Wild '  en 'Canvas Remix' van Alisa Burke

Boeken: ' Sew Wild '  en 'Canvas Remix' van Alisa Burke

De boeken zijn in't Engels maar dat vind ik vooralsnog geen belemmering om er door geïnspireerd te raken.
Al moet ik sommige producten toch eens googlen of zo, om te weten hoe ze hier heten...
Bij  ' Sew Wild ' zit ook een DVD, maar ik heb nog geen tijd gevonden om die te bekijken...

Ik zoek echt wat tijd om er mee aan de slag te kunnen ! 
Want deze boeken gaven me erg veel zin om te beginnen knoeien met verf en canvas en stof en schaar en eigenlijk met alles waar ik mijn handen op kan leggen ;)

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, ik heb me alvast aangemeld op haar blog. Mooie foto's maakt ze ook in elk geval! Veel plezier met je boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Sew wild staat inderdaad ook hier al heel lang op het verlanglijstje...dat bestellen via amazon, gaat dat goed? Ik vind dat altijd nogal spannend :) Maf he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, zo tof!! bij zo een boek is het al genoeg om er eens in te balderen en je bent direct ettelijke project-ideekes rijker, fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haar blog is geweldig, zo heerlijk creatief. Veel van haar ideetjes sprankelen van de inspiratie, maar de toepassing ervan... wat moet je met een hoop stokken he :D niettegenstaande dat haar blogje een droom is om te lezen, zeker met de kleine Lucy erbij :-)

    Veel plezier met je boeken !!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com