woensdag 24 oktober 2012

kerstkaartjes...

Jaja !
Ik ben er vroeg bij !
Ik maakte reeds kerstkaartjes voor dit jaar.
Ook dit keer weer van een foto die ik zelf maakte.
En ook dit keer weer knallend en ( hopelijk ) niet zo traditioneel kerstkaartachtig...
Ik maakte een foto - vorig jaar al trouwens - van hulst uit mijn tuin en dat resulteerde in dit kaartje ...
( Ik scande de kaartjes in en ze liggen niet helemaal recht en de foto is in't echt ook veel mooier... )

kerstkaartjes...



Die van vorig jaar liet ik ook bijmaken omdat ik ze zelf zo geslaagd vond...

kerstkaartjes...


En dit zijn de achterkanten ...

kerstkaartjes...
kerstkaartjes...


















5 opmerkingen:

  1. Ik heb er eentje van jou , en hij hangt hier nog, ik vind hem zo super, dat ik alleen maar kan zeggen, gewoon kopen en er anderen blij mee maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm gaaf zijn de kaarten !!!!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, da's wel wat anders inderdaad! Heel origineel! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com