vrijdag 28 september 2012

gekocht, gewonnen en zomaar gekregen ...

De postbode is hier weer erg geliefd .
Niet te geloven wat hij de voorbije dagen weer allemaal in mijn bus gooide.
Ik meen dat : ik stond bijwijle met mijn mond vol tanden van't verschieten en van de ...
Ja, kan ik niet zeggen : ik stond namelijk met mijn mond vol tanden...
Nog een beetje blijkbaar :)

Om te beginnen was er een bestellingske.
Van iets heel simpel dat het leven best wel af en toe wat aangenamer kan maken als ge houdt van een droge poep.
Een fietszadelhoesje!
En uiteraard een schoon en handgemaakt, anders zou ik niet de moeite doen om het te kopen hé.
Zo'n dingen krijg je namelijk wel eens kado met reclame op, maar voor dit exemplaar maak ik liever reclame...
Voor 5 euro zonder verzendkosten in deze etsyshop. (#nosponsor)
En het heeft, het weer van de voorbije dagen indachtig , al goed zijn dienst bewezen...
Met die vlinderkes wordt regen ineens ook minder erg als ge er door moet trouwens.
( nee : ik geef toe : dat laatste is niet waar. regen is altijd erg vervelend als je er door moet fietsen... )

gekocht, gewonnen en zomaar gekregen ...


Ik won ook nog iets en ook dat lag deze week mooi te wezen in een door de postbode gebracht pakje.
Ik won een door haarzelf geappliceerd babybodieke en ik heb zelf mogen kiezen wat er op moest staan .
Ik heb het nogal voor vosjes ;)
Maar ik heb geen babietjes .
Toch gaat dat bodieke een mooie bestemming krijgen bij een boeleke dat nog niet helemaal af is en waar we dus nog effe moeten op wachten...
En ik ben zeker dat het er goed mee gaat staan, wie staat er nu niet goed met knalrood en een vosje er op ...
Nog eens heel erg merci Liesje, ook voor het geduld dat ik van je vroeg !
Ik vind het erg mooi en ben er erg blij mee en het gaat een goeie bestemming krijgen!

gekocht, gewonnen en zomaar gekregen ...

De mond-vol-tanden kreeg ik bij het openen van het pakje van Zsazsazsu.
Ze wilde me ' troosten ' voor mijn ' pechdagen ' en vroeg me mijn adres .
Ik dacht : ze stuurt me een kaartje of zo.
Of een andere lieve en kleine attentie.
Ze mailde me nog om te zeggen dat ik niet te veel mocht verwachten en zeker geen door haar gehaakte ketting...
Wat ik heel normaal en logisch vond
Deze dame maakt namelijk prachtige kettingen
Een mond-vol-tanden had ik toen ik haar enveloppe opende en daar inderdaad niet ' een  ketting ' in  zag zitten...
Het was namelijk een ketting én een sleutelhanger!!!!!


Echt!
...
nog steeds een mond vol tanden dus...
Ge moet dat eens goed bekijken :
Da's dus gehaakt, maar dan echt superfijn.
Ik zou het niet kunnen, maar zij doet niets anders en maakt er prachtige dingen mee.
Héél, maar dan ook héél erg bedankt zsazsazsu !
Ik draag ze elke dag  ! 






Maak er allemaal een zalig herfstweekend van !!!
En omdat ik in 'zo'n bui' ben : allez : en allemaal een dikke knuffel van mij ! 

6 opmerkingen:

  1. :-) en een hele dikke knuffel terug ! En zoooo schoon foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de laatste dagen weer een mooie dingen laten zien. En ik ben toch zo jaloers op jouw foto's!
    Enne.... over die zonnebloemen in de stad: ik zou ook geneigd zijn om ze overal te gaan uitstrooien. Staat toch fleurig?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens een mooi kadootje zeg!
    Ik geef jou gewoon een knuffel terug, omdat ik ook gelukkig word van jouw postbode en de fijne berichtjes die hier terecht komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een verwennerijen, dat had ge ook wel verdiend! Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn hè, zo verwend worden!!! Geniet er van, meid! En van mij ook een dikke knuffel terug!
    liefs
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com