maandag 20 augustus 2012

voetenverwennerij...

Ik deed eens een impulsaankoop, enkele jaren geleden...
Dat overkomt me wel eens.
Ik keek en besloot : dat wil ik hebben !
En  vervolgens belandde dat voor jaren in de kast.
Héél vervelend trouwens, want het ging om een nogal groot uitgevallen impulsaankoop dat veel nuttige plaats innam in mijn toch al propvolle kast....


Maar zie !
Toen enkele dagen geleden op een warme en droge zomerdag  mijn voeten zwaar hadden afgezien door de combinatie zon, warmte, vervelende schoenen en teveel stappen, besloot ik dat ding toch eens uit de kast te trekken.
Ik placeerde me in den tuin met een goed boek en een glaasje ' fris ' , goot het vol water , en broebelen maar !!!
En dat was....
ZALIG !!!!
Na jaren wordt dat ding toch nog gebruikt waar het voor dient !
Ondertussen heeft mijn nief lief ( ik zoek nog een geschikte benaming, voorlopig zal hij het hier mee moeten doen op mijn blog ;) ) het ook al met plezier uitgetest ....
 

voetenverwennerij...

En vermits ik vanaf vandaag - helaas ! helaas ! Vakantie is alweer voorbij , gevlogen zelfs  ! - terug het werkende leven inga  en dan in een klein bureautje zonder voldoende lucht en onder dit plafond/dak mag gaan zitten na het snikhete weekend, laat ik dat voetbad  in standby-modus staan voor vanavond !

voetenverwennerij...

Dat ding gaat hier nog overuren draaien na dat jaren stil in een hoek te staan wegkwijnen !



Mag ik tenslotte de moslimlezers van mijn blog
  een héél lekker en gelukkig en plezant suikerfeest 
toewensen ? 

5 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een ZALIGheid. Zo'n ding zou ik nou best eens tweedehands op de kop willen tikken. Tot nu toe behelp ik me met een teiltje en een bruisbal van Etos.
    Groet!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig ding! Lijkt me heerlijk met dit warme weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk, die dingen: heerlijk om te gebruiken, maar staan daar dan weer tijden stoffig te worden in een hoek. Ik heb er ook één, naar de badkamer boven verbannen en tijden niet gebruikt. Had er nog niet aan gedacht, en dat met mijn super zware benen met dit weer.
    Dat plafond ziet er niet echt uit alsof je in de 'climate control' zit? Oei!
    Hier staat de voordeur open, de achterkant alles dicht, ramen, deuren, gordijnen. De 1,5 uur lopen met de hond vanmorgen was al een reden om daarna dat voetenbadje te voorschijn te halen ... Pffffft!!
    Toch ook wel weer gezellig om te gaan werken??!!
    Fijne dag,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kvind Nief Lief wel toffe benaming :-)
    En dat voetenbad... hmm, kheb dat ook ergens staan, maar waar????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ola een nief lief! Een nieuwe mijnheer die jou graag ziet! Wat fijn voor jou! Geniet van je ontluikende nieuwe liefde, Me!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com