woensdag 22 augustus 2012

Knokke...

... aan zee
Voor diegenen die Knokke niet kennen : dat is de meest mondaine kustplaats van België.
Ik bracht er een paar uur door met vriend Nick.
Eerst op een terras met garnaalkroketten.
Daarna op het cartoonfestival.
en nog wat later op een terras op het strand...

Knokke = veel chichi, dure auto's, welgeklede dames en dure restaurants.
Maar voor de rest natuurlijk ook gewoon strand, zee en dijk... .

Knokke...


Knokke...

Ik vind die ligkussens een bijzonder goed idee voor op het strand !
Ik had er best bij willen gaan liggen !

Knokke...
Knokke...

Het station van Knokke staat wat achter in de tijd...
Met nog handmatig aangebrachte  info...

Knokke...

En wat achterstand in de seizoenen :) .

Knokke...

Vond ik wel schattig ;)


En zo zag ik eindelijk de zee terug !
Dat was best al wel wat jaartjes geleden namelijk ...
Het was een kort maar blij weerzien...

3 opmerkingen:

  1. ook net een paar daagjes aan de zee doorgebracht!! Je foto's zijn super, LOL,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, wat een leuke impressie van Knokke! neen echt, ik meen het, jouw foto's zijn super! vooral de strooizoutbak... heb je goed opgemerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com