vrijdag 10 augustus 2012

breisteekmarkeerders

Op Mon Mol Martre is het de bedoeling dat je laat zien wat je hoe maakt....
Omdat ik niet gewoon ben dat men op mijn vingers zit te kijken, besloot ik niet te veel tijd te steken in het zoeken naar inspiratie, maar steekmarkeerders te maken...
Die maak ik namelijk minstens per 7, daar ben ik dan toch iets langer mee bezig ;).

Niet dat ik geen bellen maakte trouwens ...
Veel zelfs !
Ge kunt veel maken als ge zo'n heel weekend achter een tafelken in het zonnetje zit met een hoop kralen voor je neus....
( zoveel zelfs dat ik dringend wat materiaal moet bijbestellen, écht waar ! )

Maar vandaag show ik alleen de steekmarkeerders...
Telkens 7 stuks...

' blue moon '
Glazen kralen met silverfoil, metalen kralenkapjes, zilverkleurige glazen facetkraaltjes, blauwe rocailles en zilverkleurige ringetjes

Glazen kralen met silverfoil, metalen kralenkapjes, zilverkleurige glazen facetkraaltjes, blauwe rocailles en zilverkleurige ringetjes


' purple venice ' 
Millefiorikralen in paars : 2 kanten met bloemetjes, 2 kanten met strepen...
Gecombineerd met brasskleurige tussenstukjes en ringetjes en met zachtpaarsroze glazen facetkraaltjes 

Millefiorikralen in paars : 2 kanten met bloemetjes, 2 kanten met strepen...  Gecombineerd met brasskleurige tussenstukjes en ringetjes en met zachtpaarsroze glazen facetkraaltjes

' swirl around '
Voor steekmarkeeders kan je die kralen gebruiken die wel erg tof zijn , maar toch iets minder geschikt voor juwelen
Zoals deze erg flashy rode-met-gele-streep-glaskralen.
Gecombineerd met een metalen kralenkapje, gele tjechische glaskraaltjes, rode glazen facetkraaltjes en zilverkleurige ringen 

erg flashy rode-met-gele-streep-glaskralen.  Gecombineerd met een metalen kralenkapje, gele tjechische glaskraaltjes, rode glazen facetkraaltjes en zilverkleurige ringen

3 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com