woensdag 18 juli 2012

'greenstuff'

Ik heb ooit al eens met dezelfde techniek kettingen gemaakt, maar ineens schoot me te binnen dat dat met bellen ook wel eens een mooi effect zou kunnen hebben...

'greenstuff'

Maar : ik kon niet kiezen welke foto ik best zou plaatsen dus heb ik wat overdreven ;)

'greenstuff'

 Ik nam een klosje groen stikgaren, reeg daar een hoop rocailles en kleine facetkraaltjes op in paars/roze tinten , een paar groene, en haakte in kettingsteek lusjes met een fijn haakpennentje...

'greenstuff'

Elk lusje vasthaken aan een oogje van een kettelstift, een kapje er over en de rest volgt vanzelf... 

'greenstuff'

Ik zocht een gepaste naam...
 ' gebladerte ' leek me wel wat en volgens google translate blijkt dat in het Engels  ook 'greenstuff' te heten.
Vind ik wel een grappig woord eigenlijk ;).

Ik ga er nog wat maken vandaag denk ik ;).
Al heb ik precies ook zin om nog eens wat spiraalarmbanden te maken...
Soit, ge zult wel zien wat het wordt ;).

1 opmerking:

  1. Those are absolutely gorgeous! Beautiful! Thank you for sharing at TTF last week. I hope you are having a terrific day!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com