woensdag 6 juni 2012

blog in de kijker : mooi lekkers!!!!!!!!!

Ik vermoed dat iedereen de blog van  Ann, alias photo-copy al wel kent ?
Vol lekkere recepten en mooie foto's ? 
zo niet : rep je dan maar eens rap naar daar !
Bij mij behoort ze alvast al lang tot mijn favo blogs.

Maar ik heb er nog eentje ontdekt die er wat van kan...
Sfeervolle blog, lekkere eenvoudige recepten, toffe tips  en mooi gefotografeerd...

Kijk maar wat een mooie foto's : 

bron
bron
Dit ga ik zeker eens maken !  : 

bron
bron
Ze geeft ook andere tips die met lekker eten te maken hebben ...
Over goei kookboeken bijvoorbeeld ....

bron
Of lekkere adresjes...
Dit staat alvast gepind bij mij voor als ik nog eens in Londen ben ...

bron
Soit, houd ge van lekker eten ( wie niet eigenlijk ? ), mooie dingen en toffe blogs : Rue de surène is zeker een bezoekje waard !
En een commentaartje - een complimentje bijvoorbeeld - ook !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com