woensdag 9 mei 2012

opening Bar Richart !!!!!

Beste inwoners van Antwerpen en zeer ruime omstreken.
Vanaf vrijdag hebben we in Antwerpen een nieuw café bij.
En het wordt de nieuwe ' place to be ' !
Zeg dat ik het gezegd heb !
( en als ik dat zeg, komt dat uit : zie maar naar wat er met dat boek van madame Zsazsa en Elza D is gebeurd. Daarvan zei ik ook dat het een hit zou worden namelijk )
opening Bar Richart


'Bar Richart' gaat open op de plaats waar veel van mijn generatiegenoten vele nachten hebben doorgebracht.
Lang geleden  ;) :
dé stadswaag.

Iedereen kende toen ' de Cinderella'.
( waar iedereen depressief liep te ijsberen in het zwart gekleed op goeie maar donkere muziek. Dat deed men toen zo :-) )
Cinderella bestaat al lang niet meer.
Maar binnenkort kent iedereen 'Bar Richart'.

De eigenaar van 'Bar Richart' is 1 van de meest populaire en gekende tappers van Antwerpen.
( wat mij betreft zelfs den beste, maar ik ken natuurlijk niet alle tappers, dus durf ik dat hier niet met 100% zekerheid zeggen ).
Hij was bijna 20 jaar 1 van de gangmakers achter den toog in café zeezicht en verzekerde later de ambiance in Bato Batu.
En vanaf nu heeft hij een eigen zaak.
Bart is gekend voor zijn muzikale smaak en zal in zijn nieuw café zoals hij altijd al deed niet alleen tappen maar ook letterlijk veel mooie plaatjes draaien.

Komend weekend is het openingsweekend in 'Bar Richart' en daar komen wat DJ's voor meefeesten ...
Het programma :

opening Bar Richart


Wilt ge eens hip uitgaan in't stad ?
Of gewoon een gezellig terraske doen ?
Dan weet ge nu waar ge moet zijn !
En wie weet : misschien loopt ge mij daar wel eens tegen het lijf ;) ?


Edito: Bar Richart is helaas permanent gesloten.


2 opmerkingen:

  1. Stadswaag! Daar ben ik ooit ook eens blijven hangen! En ik ben geeneens een Antweirpeneir :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhh de cinderella da's meer dan 20 jaar geleden voor mij! nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com