maandag 2 april 2012

patroonverzameling/collection of patterns : vlaggen en slingers

Met dat lenterige dat - de ene dag al wat uitbundiger dan de andere - komt opduiken, krijgt een mens zin in meer vrolijkheid rondom zich.
Ik toch...
Ik vind zo'n kleurige fleurige slinger in je huis of tuin wel wat hebben bijvoorbeeld.
Ik heb er zelf nog geen gemaakt.
Maar dat wil niet zeggen dat ik er geen heb hangen : ik heb een gehaakte hartjesslinger en een gehaakte vlinderslinger in mijn woonkamer.
Ooit gewonnen bij toffe medeblogsters!

Heb je net als ik zin in vrolijkheid in huis.
En heb je nog geen slinger... .
Of wil je er gewoon nog 1 extra.
En heb je tijd en goesting om er 1 te maken?
Dan presenteer ik je bij deze de volgende aflevering in mijn patroonverzamelingen :
Een hele collectie tuts en patronen voor slingers...
In stof, garen, papier, kralen ...
Gewoon op de naam van de ontwerper klikken, en je komt terecht waar je moet zijn.

handwerkjuffie ( ned )

Annemarie's haakblog (ned/eng)


oon ( ned )

between the lines ( eng )
greedy for color ( eng )

bien maakt ( ned )

homemade ginger ( eng )
eyeloveknots (eng) 

een huis in de straat ( ned )
nicollie ( ned )
bugs and fishes ( eng )

alisa burke ( eng )
kojo designs ( eng )
nicollie ( ned )
crocheting with raymond ( eng )
elza D ( ned )
mevrouw snoeshaan ( ned )
bugs and fishes ( eng )
kojo designs ( eng )
crocheting with raymond ( eng )
ingthings ( ned ) 
natashalh (eng)
anabelia (eng)
karin aan de haak ( ned )
kojo designs ( eng )
het groene kamertje ( eng / ned )
nicollie ( ned )
oon ( ned )
fie bakt en haakt ( ned )
ingthings ( ned/eng )
ingthings ( ned )
ingthings ( ned /eng)
ingthings ( eng/ned )

the lazy bloghopper ( eng )
Little woollie (eng)
sum of their stories (eng)

appelzee (ned)




De foto's komen allemaal van de blog van de makers.
Als je iets van hen maakt : laat dan effe een reactie achter bij hen ... 

Meer patroonverzamelingen ...

5 opmerkingen:

  1. A lot of great ideas! Thanks for sharing, now I have some looking to do. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's really cool stuff you are showing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo kom je meteen helemaal in de feest stemming! dank voor het verzamelen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tio heeft een slinger gemaakt die er nog niet tussen staat (met gehaakte lampjes). Fijn zo'n overzichtje, zeker voor een slingertjesgepassioneerde als ik

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com