donderdag 1 maart 2012

Blog in de kijker : E is for explore

De naam van deze blog dekt echt wel de lading ...
er wordt wat 'geëxploreerd ' daar !

De blog staat vol met allerlei spannende,  creatieve, originele  en vaak ook leerrijke dingen ...
met/voor kinderen...
Met duidelijke beschrijvingen...
in het Engels...

Blog in de kijker : E is for explore


Een afdruk maken van een spinnenweb bijvoorbeeld :

Blog in de kijker : E is for explore
bron : E is for explore
of een halsketting met boontje maken ...

Blog in de kijker : E is for explore
bron : E is for explore
Ik denk dat het ook een nuttige blog is voor leerkrachten ..
Hoe leg je bijvoorbeeld aan kinderen uit wat vervellen is ?

Blog in de kijker : E is for explore
bron : E is for Explore

Ga zeker eens een kijkje nemen bij E is for explore !
De kinderen in je omgeving zullen er blij mee zijn !
En jijzelf ook ;) .

4 opmerkingen:

  1. Héél leuk initiatief, zo'n "blog in de kijker".
    Zo leren we er veel nieuwe kennen!
    Zou op meer blogs mogen verschijnen (als we jouw idee mogen pikken natuurlijk)..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nienke : ga je gang ! ( maar als ge zo eens een keertje mij als bron vermeldt, dat zou ik wel plezant vinden ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke, super!
    Doe ik !

    Ik zet binnenkort als eerste JOUW 'blog in de kijker'...
    En natuurlijk.. als jij je niet kan inhouden mag je de mijne ook eens in de kijker zetten hé ;)

    Reclame voor elkaar maken = het ideale teamwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZO !

    Jouw blog staat op mijn blog in de kijker!

    Kom dus zeker snel eens kijken bij http://nienkemaakt.blogspot.com !

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com