zondag 1 januari 2012

wishing you / ik wens jullie ...


vol :
mooie dromen - lieve mensen - vrede op aarde- creativiteit - inspiratie- goesting- bloemen- warmte - gezondheid - lekkere dingen - levensvreugde - toffe vrienden - goeie buren - geluk - zon - mooie dingen - muziek - gezelligheid - volharding - kussen - poezen - bijtjes - voldoening - zachte lenteregen - knuffels - steentjes - stofkens - sneeuwvlokjes - bollekes wol - aaikes - plezante post! - liedjes - kralen - eigenwaarde - arbeidsvreugde - kritische zin - variatie - kleur
...

12 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke wens!!!! Daar kan ik niet veel meer aan toevoegen, ik wens je een heerlijk Nieuw Jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy new Year. Those chillies look like a stylized Sydney Opera House building!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een inspirerend en creatief 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankuwel en ik wens jou uiteraard hetzelfde !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De trui is prachtig geworden en heerlijk warm.
    Jij ook een Gezond en Creatief Nieuwjaar vol met alles wat je ons ook toewenst, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat we er maar weer een mooi creatief jaar van mogen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful creative image. thank you and happy new year. kareninkenai (visiting from i heart macro)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com