vrijdag 20 januari 2012

!!! Tip Tip Tip : Lolly Pop-up Store !!!

Eventjes zal Antwerpen er een tof winkelken bij hebben.
Vol creatieve zelfgemaakte spullen van Belgische Etsy-ers ...

Vind je dit mooi ? :

!!! Tip Tip Tip : Lolly Pop-up Store !!!
foto : heyme



foto : fleur fatale 
!!! Tip Tip Tip : Lolly Pop-up Store !!!
foto : joly jewels 

!!! Tip Tip Tip : Lolly Pop-up Store !!!
foto : zsazsazu


Deze medebloggers hun creaties zullen er te koop zijn...
Samen met nog mooie maaksels ( en niet alleen juwelen ) van in totaal 25 creatieve dames en heren!

Een pop-up  store is een tijdelijke winkel.
Deze zal een maand open zijn.

Adres  :
Aalmoezenierstraat 22
2000 Antwerpen

openingsuren : 
 Di:11:00-17:00 Woe:11:00-18:00 Do:11:00-17:00 Vr - Za:11:00-18:00 

Ik ga er zelf zeker een keertje naartoe.
En ik denk dat je dat ook eens moet doen...
Ben je niet van Antwerpen ? 
Dan is dit dé ideale reden om Antwerpen eens te bezoeken !

Mijn spullen liggen er niet trouwens.
Maar sommigen zijn wel te koop in mijn eigen etsyshopje 
En wie weet : misschien doe ik de volgende keer wel mee ;)
Ik wens de dames en heren van dit initiatief heel veel succes !
En vind het zelf best ook wel een beetje spannend ! 

9 opmerkingen:

  1. Jaaaa, ik zag het net! Echt super. Jammer dat jouw spullen er niet bij zitten... misschien toch eens naar Antwerpen binnenkort... pomptiedom!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lijkt me inderdaad een erg leuk initiatief! had nog nooit van een 'pop up store' gehoord! groetejs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Mmm, wou toch al weer eens naar Antwerpen toe! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. merci voor die leuke reklame ... en zeker komen hé ! Ik ben de 16de een dagje 'winkelmadam'-hulp :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh, leuk voor de reclame, dat is lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder fijne post! Inderdaad jammer dat je er niet bij bent, had wel gedacht je spulletjes daar live te kunnen zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die winkels zijn schandalig duur!
    Je kan beter alles zelf maken!




    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh, super, we houden een glaasje lekkers voor jou klaar, tot weldra he Me!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ caro : doen !
    @ de rest ik ben zo benieuwd ! ben druk aan het proberen een moment te vinden dat ik eens kan binnenspringen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com