vrijdag 9 december 2011

blog in de kijker: borduurblog : want ik sta er in de kijker ;)

Natuurlijk niet alleen daarom...
Maar ik vind het toch wel tof.
Ik geef het toe...
héél tof zelfs !

Miriam van de borduurblog vindt ( en daar heeft ze groot gelijk in ) dat etsy in Nederland nog niet zo gekend is als het verdient.
Ik vind dat ook, ook in België trouwens.
Daarom neemt zij het initiatief om elke vrijdag een andere etsyshop in de kijker te zetten.
En deze week ben ik aan de beurt.
Een heel tof initiatief vind ik...

Maar haar blog heeft nog meer te bieden !

Patronen bijvoorbeeld...
Zoals van deze toffe steek waar ze een sjaal mee maakte :

blog in de kijker: borduurblog
foto : borduurblog


(Ik heb hem trouwens al opgenomen in mijn patroonverzameling om zelf sjaals te maken )

Haar blog heet dan wel ' borduurblog ', maar ze doet veel meer dan borduren :

blog in de kijker: borduurblog
miniminitruitje
foto :  borduurblog
blog in de kijker: borduurblog
kerstballen
foto :  borduurblog

maar natuurlijk ook borduursels!


blog in de kijker: borduurblog
kaartje
foto : borduurblog
Ik hou wel van creatieve mensen die veel variatie brengen in wat ze maken.
Dus ook van deze blog.
Hij is je bezoekje meer dan waard !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com