woensdag 19 oktober 2011

we ménen het!

Er waren schooldirecteuren...

we ménen het!

we ménen het!

en ouders ...we ménen het!

we ménen het!

Er waren leerlingenvertegenwoordigers  ...

we ménen het!we ménen het!






















we ménen het!
en geëngageerde welzijnswerkers...















we ménen het!Er was soep...













we ménen het!en er waren getalenteerde muzikanten ...












we ménen het!












we ménen het!










we ménen het!


Er waren politiekers...









we ménen het!we ménen het!























we ménen het!

En er was pers ...

















En er waren veel mensen ...
Die het allemaal meenden :



we ménen het!


En de volgende keer zijn we met nog veel meer !
Want zolang er armoede is, zal stop.armoede.nu verder acties voeren
Ik doe alvast verder komende zaterdag.
Want ik ben 1 van de 99%

En dat doe ik op 'occupy Antwerp'.
Om 15.00 uur op de groenplaats...
Wil je ook mee doen maar geraak je niet in Antwerpen ?
Google dan wat want er zijn overal acties !
Niet alleen in België trouwens !

3 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com