dinsdag 14 juni 2011

een gelukte lading oorknoopjes !

Dat maakte ik oa dit weekend ...
Stekertjes met knoopjes die ik al heel erg lang in mijn knopendoos heb zitten.
Zeker al 20 jaar...
En sommigen zijn dan ook nog eens tweede of meerdere-hands ( tegenwoordig heet dat vintage hé, maar eigenlijk hou ik niet van die term . Het is zo'n modewoord zonder duidelijke inhoud...)
' Anne '
kobaltblauwe plastieken knopen met een rood gekruist draadje.
Diameter : 1,5 cm

' Anne '  kobaltblauwe plastieken knopen met een rood gekruist draadje.  Diameter : 1,5 cm



' claudette '
Camelkleurige plastieken knoopjes met een  'art deco'-touch met oranje draadje
diameter : 1 cm 

' claudette '  Camelkleurige plastieken knoopjes met een  'art deco'-touch met oranje draadje  diameter : 1 cm

' Elizabeth '
Sjieke plastieken knopen met een ' cateye' achtige vulling in een mooi nachtblauw.
Diameter : 1 cm

' Elizabeth '  Sjieke plastieken knopen met een ' cateye' achtige vulling in een mooi nachtblauw.  Diameter : 1 cm

' jeanne '
soortgelijke plastieken knopen met een lichtblauwe grijzige cateye-achtige vulling.
Deze zijn groter : diameter : 1,5 cm

' jeanne '  soortgelijke plastieken knopen met een lichtblauwe grijzige cateye-achtige vulling.  Deze zijn groter : diameter : 1,5 cm

' Solange '
Plastieken knopen met een bloemmotief in een grijsgroen.
diameter : 1cm

' Solange '  Plastieken knopen met een bloemmotief in een grijsgroen.  diameter : 1cm

Schoon hé ?
ik ben er zelf heel content van en verwacht je nog maar aan heelder ladingen van deze bellen want ik heb nog vele mooie knoopjes !

Naast prutsen met knoopjes en lijm, heb  ik me oa ook nog bezig gehouden - als ik niet aan het blind daten was tenminste ;)  - met wat haakwerk.
Maar daar is nog niks van af geraakt.
Wel alvast een kleine preview :


Geniet van jullie korte werkweek !!!!!

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn schitterend!!! Ik vind het ook super die oude (vintage haha ;-) knopen! Hoop nog veel meer van je te zien! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi !

    Je hebt je weer goed kunnen amuseren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gék op Jeanne en Solange!!! Komen die ook in je Etsy shop? (HINT!)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief die knoopjes :) Blind daten? Oehlala! Al wat leuks uitgekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik zag ergens knopen staan, dus kom ik meteen kijken.

    Heel erg leuk zijn ze! Ik heb dezelfde knopen in mijn dozen!

    Leuk wat je zoal van knopen kunt maken, niet?
    Ik maakte al harten en een mooie armband, en ook op hartjes en kussens heb ik ze verwerkt!

    Ik ga je meteen linken, zodat ik nog eens terug kan komen.

    Groetjes Thea♥
    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superidee, die knoopjes. Hoe maakt je dat vast zonder dat het weer loskomt ;)?

    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog.

    hartelijke groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben benieuwd voor de haaksels, zien er nogal fijne werkjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi ,ik zou graag iets bestellen uit je shop maar bezit geen paypal of visa,kan ik evt met overschrijving betalen?? je mag me mailen op jar.len@telenet.be ,thnx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zijn ze!! Vooral de groene laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk bedacht! Ik heb al oor stekers met de hanger van een rits eraan maar oor stekers met knopen heb ik nog niet gezien.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee voor oorbelletjes! Ziet er super uit!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh! Ik ben gek van de blauwe!!! :D
    Heel mooi!
    Groetjes
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com