zaterdag 30 april 2011

sjariats....

Zo heb ik ze maar genoemd, mijn laatste maaksels.
Het zijn namelijk gehaakte lariats
eigenlijk een kruising tussen een dun sjaaltje en een lariat
Vandaar...

Maar eerst : zie eens wat mijn slaapkamer staat op te fleuren !
dat zijn bloemen van een cactus
hij heeft een stuk of 20 bloemen...
En de honing druipt er uit !

sjariats....

Mijn haaksels dus...
Ik had al dit al een tijdje in mijn hoofd en dit zijn de eerste probeersels.
Ik begon met een donkerblauwe
Aan elke kant hangen 5 gehaakte ringen

sjariats....
sjariats....

Ik was niet zo zeker of het mooi zou staan, maar was aangenaam verrast toe ik het probeerde...

sjariats....

Daarna probeerde ik een bordeauxrode waarin ik ook houten kralen verwerkte en dan krijg je dit...

sjariats....
sjariats....
sjariats....

Ook met 2 tesamen zijn ze wel tof.

sjariats....

Wat denken jullie, is dit wat?

11 opmerkingen:

  1. Lekker speels en apart, ik hou er wel. Een sjaaltje, wat breder en nog voller zou ook mogen, best leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker is het wat vind het een heel mooi probeersel zijn de ringen rond een plastic of houten ring ring gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf ideé en mooi uitgevoerd! Mooi weekend toegewenst met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze erg mooi!! Vooral de zwarte! Eenvoudig en toch 'sjiek'! En de bloem is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaaw, wat een pracht van een bloem! en de sjaaltjes of zijn het kettingen (als 't beestje maar een naam heeft hé) zijn erg origineel! ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dit is wel wat, erg leuk en origineel. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It‘s so nice that I found your blog about your link by Stephanie Lynn. Of course I’ve scrolled a little and like what I see. Now I’m your new follower! ;)

    Take care
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com