woensdag 30 maart 2011

blog in de kijker: "brighten up my day" - "Ing-things"

Tijd voor weer een nieuwe 'blog in de kijker'.
En ik moest er niet lang over nadenken : het is ing-things van Ingrid geworden...
En eigenlijk is dat simpel uit te leggen want de reden waarom ik haar blog uitkies staat al onmiddellijk bovenaan haar blog :   ' brighten up her day'
maar dat doet ze ook bij mij, en bij vele en vele anderen ...


Ingrid heeft een heel plezante manier om kleine dagdagelijkse gebeurtenissen en bedenkingen te beschrijven.
Het is vaak erg herkenbaar, maar ook vrolijk, mooi en ontroerend.
En alles wat ze schrijft wordt geïllustreerd met prachtige foto's in haar eigen  herkenbare ing-thingsstijl


Ingrid heeft ook een onuitputtelijke voorraad van de meest mooie - vooral retro - spullen.
Geen idee waar ze dat allemaal blijft halen, maar het is telkens een plezier om te zien .




Ze maakt ook regelmatig wat moois en sommige van haar patronen deelt ze met heel de wereld.




Elke week doet ze mee aan een bloginitiatief dat ' this week I saw ' heet en ook dat is altijd erg plezant om te zien.





De tekening die ze daarvoor maakt, geeft ze trouwens elke week weg.

Ze is sowieso erg gul : regelmatig geeft ze iets weg van al die schatten die ze ergens opgedolven heeft : stofjes, vlaggetjes, oude schortjes, oude boeken ....

Wil je je dag goed gezind beginnen, dat is de blog van Ingrid een absolute aanrader !!!!

( de foto's zijn allemaal afkomstig van de blog van Ingrid )

5 opmerkingen:

  1. inderdaad, deze 'ing-things' verdienthet om 'in de kijker' te worden gezet! ;))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook gek op haar blog!
    Pasgeleden heb ik een allerschattigst kookboekje van haar gewonnen, om nog blijer van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd Ingrid heeft een prachtig blog!
    Enne... de tekening van de woldame hierboven, hangt bij mij in de keuken! Gewonnen! :)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such beautiful things to share with us.

    Drop by my blog to pick up your award!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com