zaterdag 22 januari 2011

draadjes en pakjes

Ja! het gaat lukken dit weekend !
Mijn bloemekesprojectje gaat af geraken , denk ik toch... Als ik lang genoeg wakker kan blijven tenminste ;)
De draadjes zijn in ieder geval al verwerkt ... ( oef, want niet zo'n leuk jobke )




Verder kreeg ik nog wat plezante post deze week.
onder andere deze weer zéér mooie kaartjes van Suzanna :


En deze zeer handige ( lijkt me toch, ik heb ze namelijk nog niet uitgeprobeerd, maar ik vond het concept alvast handig ) 'bord'etiketten' die ik op etsy kocht.


5 opmerkingen:

  1. De foto van de kleurige draadjes is alvast veelbelovend. En die kaartjes, wauw. Die bordstikkers hebben wel wat, zal wel mooi zijn als het op je potten kleeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, al die draadjes! Ik ben benieuwd wat je aan het maken bent.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nogal wat draadjes zeg!
    Ben benieuwd naar je bloempjes.
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veeeel Draadjes.... Mooi!
    En die kaartjes met de uilen... Erg Leuk!
    Ik geloof dat ik een beetje een uilen-zwak/tik ontwikkel.....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonder what you are up to with all those little bits and pieces!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com