woensdag 5 januari 2011

bellen van de dag

Niet dat ik er vanaf nu elke dag ga maken, ik denk zelfs dat ik er nu eens een paar dagen geen ga maken...
Zou ik dat kunnen ?


Deze heb ik gehaakt : ik nam een ring en haakte daar eerst met haaknaald 0.6 en ecru stikgaren een rij vasten rond en daarna lusjes van 10 lossen.
Dat tweede rijtje was trouwens bijzonder pijnlijk voor mijn vingers, want zo'n dunne haaknaald lijkt wel een gewone naald en ik prikte mezelf er voortdurend mee.
Maar het was het lijden waard, niet ;) ?
Ik hing er nog een edelsteenkraal aan een een eenvoudig haakje en dan heb je dit  : 

bellen van de dag

Ze zijn trouwens 7 cm lang.



Ik maakte ook nog bellen met koper en een agaatbutton in lichtblauw.
Deze zijn 4,5 cm lang.


bellen van de dag


en tenslotte ben ik toch ook voor de vogeltjes gevallen : goudkleurige vogeltjes met een carneool en jaspiskraal en een gouden haakje ( goud op zilver ).
Deze zijn 5 cm lang

bellen van de dag

4 opmerkingen:

  1. Lovely earrings - I like them all, but my favorites are the birds, me being an animal lover :-)

    Have a wonderful day and keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are beautiful! I'm in love with your super sweet aWa earrings. I love the crochet detailing. It's very pretty!

    Hugs,

    Anna
    {ny}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn allemaal heel erg mooi, maar die gehaakte hebben van mij de meeste bewondering. amaai je vingers.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com