zondag 10 oktober 2010

Gemaakt: nieuwe bellen

Al heb ik me moeten inhouden want ik had nog wat reparatiewerk voor anderen liggen en had mezelf verboden om nog iets te maken vooraleer dat af was...
Maar nu is het reparatiewerk dus af én heb ik toch een paar bellekes mogen maken van mezelf achteraf :-)


Onyx facetgeslepen druppels ( echte blinkers !) met swarovskikraaltjes en zilver. Zonder haakjes zijn ze 2 cm lang.

nieuwe bellen


Kraaltjes van geverfde howliet ( turqoise en koraalrood ). Deze kleurencombinatie blijf ik echt een supertopper vinden ! Aan sterling zilver haakjes. Ze zijn 1,5 cm lang .


Bellen van metalen kapjes met geverfde glasparels.  Ze zijn 3 cm lang.

nieuwe bellen

Bellen van houten vintagekralen ( je ziet dat de rode bijvoorbeeld behoorlijk verweerd zijn, maar dat maakt ze juist mooier  vind ik ). Het metaal is allemaal koper en ze zijn 4,5 cm lang
.
nieuwe bellen

3 opmerkingen:

  1. Wat een "juweeltjes". Verkoop jij soms je zelfgemaakte belletjes, laat me dan gerust eens iets weten. Ik zou het super vinden om mijn dochter hiermee te verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com