woensdag 9 november 2016

over kerstversiering, kerstjuwelen en pompoengerechten

kerstbellen

Aan mijn statistieken achter de schermen merk ik dat bij veel mensen kerstmis al in de aandacht begint te komen: de blogpost waarin ik een hoop doe-het-zelfideetjes op andere blogs verzamelde die te maken hebben met kerstmis wordt weer erg goed bezocht en schiet naar jaarlijkse gewoonte weer omhoog in de top 10 van mijn best bezochte blogposts (die lijst staat in mijn zijbalk). Ik verzamelde trouwens ondertussen al zoveel ideetjes dat ik vorig jaar een 2de deel maakte en ik blijf nog steeds linkjes toevoegen.
Wil je er ook vroeg bij zijn dit jaar? Hier vind je deel 1 en hier deel 2.



kerstboombellen

En als je dan toch bezig bent: wist je dat ik de laatste jaren ook telkens een juweel ontwerp met 'kerst' als thema? In deze blogpost vind je de foto's en tutorials van de projecten van afgelopen jaren.


kerstkransarmband

Ikzelf ben niet zo'n uitbundige kerstvierder en al helemaal geen kerstversierder.  Moest ik niet al overal geconfronteerd worden met het naderen van deze feestdag - er hangt zelfs al overal kerststraatverlichting! -  ik zou me er niet van bewust geweest zijn.
Ik zit zelf nog volop in de pompoenen, past beter bij deze moment van het jaar vind ik.
Ik verzamelde ooit eens een keertje een hoop recepten met pompoenen. Die vind je dan weer hier....
Heb je liever andere soeprecepten om jezelf te verwarmen na een deugddoende herfstwandeling? Dan kan je terecht op deze pagina voor mijn recepten, of je kan deze tag gebruiken.
Als je nog meer recepten wil kan je er ook van andere bloggers vinden in deze blogpost....
kerstboombellen
Zo, veel surfplezier! 
Follow

1 opmerking:

  1. So much beautiful Christmas inspiration! The bracelet is my favourite!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...