dinsdag 11 oktober 2016

Instagramfun #15

de poes die niet op tafel mag ocharme...


de spin die in mijn badkamer woonde. Ik heb ze verhuisd: kruisspinnen horen niet thuis in een badkamer maar in de tuin....
nieuwe aankoop voor mijn herfstgarderobe.
outfit in zwartwit
schoon raam in de buurt van de Belgiëlei
in het paradijs....
hier sta ik zowat elke morgen voor de lichten en het heeft jaren geduurd vooraleer ik zag dat daar letters stonden. Schoon letters zelfs!
een Antwerps icoon,  Café Jozef ....
blauw blauwer blauwst - den bell in nazomerlucht
Daken in Antwerpen Zuid

de poes die nog niet buiten mag omdat ze net verhuisd is ocharme....
de wereld is kapot!
verfrissing op het astridplein
de pas verhuisde poes ( ze is er echt, kijk maar eens goed ) die niet buiten mag ocharme
broerke is toch echt een geweldige kok! Zelfs van pekessoep maakt hij een feestje....
Wil je al mijn instagramfoto's zien? Kijk dan op mijn instagramaccount....

Follow

5 opmerkingen:

  1. Oh, "pekes". Zo lang geleden dat ik dat woord nog hoorde.
    De kleuterjuffen weten het hier nog altijd, dat onze oudste zo'n 16 jaar geleden vertelde dat hij pekkesstoemp gegeten had 's middags :)
    Wat betreft de keuze van een paradijs zouden we overeenkomen denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk weer mooie foto's. Ja de wereld is kapot :( en je poezenfoto's vind ik zo leuk. Heb je iets met kleuren? En wat is pekesoep?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In en rond Antwerpen zeggen we "pekes " tegen worteltjes. Of tegen oude mannetjes, dat worden hier om de 1 of andere reden 'ouw pekes ' genoemd :)
      In deze context ging het natuurlijk om de worteltjes :D.

      Verwijderen
  3. Ja, prachtige foto's!! De gebouwen en poezen zijn mijn favoriet. Mooie letters boven die deur, moet je echt even goed kijken. Die zijn misschien wel uit de jaren dertig?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, vergat ik bijna, wat een keigave nieuwe header heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...