maandag 12 september 2016

Instagramfun #14

mijn meest geliefde foto op instagram tot nog toe. Zonsondergang met zicht op de leystraat in Antwerpen

yep! Boenk er op!

bijtgraag veulen op een uitje in bachten de kuppe. Wat had hij mij ook graag gebeten!
zomer en afgebladderde nagellak
schone gevel in de Carnotstraat in Antwerpen
picknicken is blijkbaar plezanter zonder laarzen (en ik snap de eigenares, wie doet er ook laarzen aan op een snikhete dag in Augustus )
Ik presenteer U thor  die samenwoont met ne witte die Apollo heet. Hij is al eens naar beneden gevallen maar dat houdt hem niet tegen om nog altijd graag op de vensterbank te zitten. En hij woont enkele huizen verder .
perenoogst!
ik deed eens hip en at een WTFburger in Ellis Gourmet Burger op het eilandje. Hij was lekker en wat is dat eilandje toch een vreemde buurt...
vanop het dak van het MAS
een suikerberg in het MAS
kuifjes in het MAS
de schamele opbrengst van mijn zwaar verwaarloosde en geteisterde moestuin
De eigenaar van 1 van mijn lunchadresjes kocht een pup. Hij had liever los rondgelopen ipv aan een korte riem aan de tafel vastgezeten ....

Ik herinner me nog de tijd toen ik elke dag voorbij deze prachtige bruggen naar school stapte. Ik vond het toen zo'n zonde dat hun schoonheid verborgen zat onder een dikke laag zwarte viezigheid van uitlaatgassen. Nu zie ik ze niet meer zo vaak maar ik als ik ze zie moet ik nog altijd denken aan toen en ben ik telkens heel blij dat ze terug proper zijn. 

Al mijn instagramfoto's zien? Dat kan op mijn account hier....
Follow

1 opmerking:

  1. Mooi!!! Ik ben vooral fan van de laarzen, super foto! Je moet het maar net zien, en dan ook de schoonheid ervan zien. Goed gespot!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...