maandag 29 augustus 2016

deze maand in mijn etsyshopje: juli/augustus 2016

Ik had verlof en verloor mijn etsyshopje alweer uit het oog. Ge ziet: ik ben nen slechte commerçant hé.
Gevolg: het liep weer leeg.
Dus heb ik eens een extra efforreke gedaan, ben eens door mijn enorme voorraad bellen gegaan en heb er daar wat moois uitgekozen voor in m'n winkeltje.
Voor de koopjesjagers onder jullie heb ik ook een extra inspanning gedaan door ineens 4 paar bellen - tijdelijk - in solden te plaatsen. 
Bij deze: eerst de soldekes: 

'baby blue'

Gehaakte hoops in teder blauw met een roze kraal en een jeansblauwe druppelkraal.
Tijdelijk een koopje en van jou via deze link ...


'power pink'

Knalroze bengelende kralen. Hier te vinden...


'suikeren bloemen'

Fan van zoete kleuren? Dan kan je deze voor een prijsje aan je oren hangen via deze link....



'mabel'

Mijn laatste nieuw geplaatste koopje: Schoon wit is niet lelijk, ook  niet aan uw oren. Deze witte druppelbellen zijn de jouwe als je ze hier besteld...




Naast nieuwe koopjes zette ik ook deze in mijn shop: 

'zwarte lola'

Zeer schoon zwarte kralen! Hier kan je de bellen kopen.






'purple haze' 

Laat de zomer nog wat langer duren met deze kleurrijke bellen aan je oren. Hier moet je zijn....



'colleen'

Of dompel je al onder in herfstsfeer met deze lange amberkleurige bellen hier.




'peacock'

Ga voor overdaad met deze bellen en doe dat hier...


'missy'

Of pronk met deze mooie en unieke ( want ik maak mijn bellen altijd maar 1 keer ) exemplaren aan je oren via deze link....




Voila, nu zijn jullie weer helemaal mee wat mijn etsyshopje betreft. En vanaf nu zet ik gewoon de routine weer voort: 1 nieuw paar bellen per week + 1 koopje per maand.

Follow

3 opmerkingen:

  1. Je maakt mooie dingen. Helaas kan ik geen oorbellen dragen en ik heb nog wel in iedere oor 3 gaatjes, maar bij mij gaat alles zweren. Het maakt niet uit van wat voor materiaal zijn (goud, zilver, nikkelvrij), ik kan gewoon echt nergens tegen :-(

    http://mevrouww2.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iik ging net hetzelfde schrijven. Je maakt echt mooie dingen en al dragen we geen oorringen we bewonderen ze zols jij d bloemen in je tuintje bewondert ☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awel, geniet dan maar van de foto's ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...