maandag 25 juli 2016

instagramfun #13

mij onbekende groenten in een winkel op de turnhoutsebaan

zonnebadende duiven voor het raam op het werk

ramadan = harira en koekjes van de marokkaanse buren

volle maan

dood

musti woont vanaf nu op mijn bureau!

lekkere taart van Son

mosbloempjes

antwerpse daken

hortensiabloemetjes

alcoholvrije aardbeiencoctail

kunstfiets in den delhaize

hortensia

badwalhalla

schone winkel

schone regenboogtrap op de meir
Wil je meer zien? Dit is mijn instagramaccount ....
Follow

6 opmerkingen:

  1. Echt weer een hele mooie serie moois van m(i)e!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's!! Ik heb me nog steeds niet verdiept in Instagram, maar moet je nu elke foto aan een # linken ofzo? Ik vraag me af of het wat gaat worden bij mij, ik kan het bloggen al bijna niet bijhouden ;)Ik kan natuurlijk ook alleen gaan volgen. Wordt vervolgd dus, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die hashtags zijn niet echt nodig. Alleen, als jij er eentje gebruikt , dan kan je door daar op te klikken ook andere foto's zien die die hashtag hebben gebruikt en ook anderen kunnen die van jouw dan zien. Als jij bijvoorbeeld de hashtag bloem gebruikt dan sta jij bij alle foto's met de hashtag bloem. Maar je ' volgers ' krijgen al je foto's evengoed te zien, met of zonder hashtag. Gewoon maar eens proberen zou'k zo zeggen!

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...