donderdag 16 juni 2016

instagramfun #12

hete peperkens in een winkel in de carnotstraat in Antwerpen

schoon keverken in mijn tuin

het station van Vilvoorde door een raam van de trein gefotografeerd

mos op het muurtje in de achtertuin

bloemen zijn sterker dan steen

steegje in lentemodus in Borgerhout

lentebloemen

nief vriendje op mijn weg van werk naar huis. Ik mag hem zelfs knuffelen als ik er passeer!

de weg naar ' geen problemen' ( wat zou ik die graag écht vinden ! ) 

sprinkhaantje in mijn voortuintje

op zoek naar positieve effecten van veel regen = schoon natte bloemekes

ik hou van kristallen lusters!

lierse eend

op de rommelmarkt

speciaal lichtspel tussen de regenwolken door
Mijn instagramaccount vind je hier ...
Follow

6 opmerkingen:

  1. Waw Mie! Allemaal mooie foto's, maar qua "deze-intrigeert-mij-geweldig-gehalte" is die van Vilvoorde een topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van mooie foto's, daarom genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer erg mooie foto's! En die van Vilvoorde vind ik heel erg bijzonder, die heeft bijna iets mystieks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. Die haren op het blad met de sprinkhaan. Hoeveel detail kun je krijgen. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je mooie foto's ook hier laat zien, kan ik er ook van meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een beetje een schande hoe het station van Vilvoorde er aan toe is ... maar het levert wel mooie beelden op!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...