dinsdag 14 juni 2016

Deze maand in mijn etsyshopje: juni 2016

Voor het koopje van de maand haalde ik mijn inspiratie bij het EK voetbal en pikte ik bellen uit in de Belgische driekleur...
Ze zijn nu via deze link te koop aan de helft van de prijs! Wil je je favoriete voetbalclub aanmoedigen met aangepaste oorbellen, dan is dit je kans ;) !




Verder zette ik ook nog deze schoonheden in mijn winkeltje: 

'blauwe regen'

De kraaltjes zijn eerder zeegroen dan echt blauw en ik combineerde ze met witte opvallende kralen.
Klik hier als je ze graag aan je oren wil hebben ...
En klik hier als je ze graag zelf wil maken want ik schreef er ooit een tutorial over ...

'play'

Deze zijn echt kakelvers, ik heb ze zelfs nog niet eerder laten zien op mijn blog geloof ik: fuchia kraaltjes - ze voelen wat zacht aan, er zit een rubberlaagje over of zoiets - en gele bloemetjes erbij.
Het zijn kleine belletjes - slechts 3 cm groot- en via deze link kom je er bij terecht in mijn etsywinkeltje ...



'dalmatier' 

Deze bellen maakte ik enkele jaren geleden al. Daardoor zijn de sterling zilveren onderdelen wat geoxideerd en daar zijn ze alleen maar mooier van geworden.
Naast zilver zit er ook een mooie dalmatierjaspiskraal in en een knalrode omdat dat er zo mooi mee combineert.
De bellen zijn in totaal 4 cm lang en zijn gezien de gebruikte onderdelen voor een zacht prijsje te koop hier.



'snake'

Nog zo'n paartje vers van de pers: licht gepatineerde kronkelige connectors met een zeer mooie tjechische glaskraal.
Via deze link kom je op de juiste plaats terecht als je ze wil kopen....



En uiteraard staan er nog meer mooie bellen in mijn shopje ;). Ga maar eens kijken!

Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...