donderdag 19 mei 2016

Deze maand in mijn etsyshopje : mei 2016

Amai, mijn koopje va de maand was snel weg vorige maand!
Ook deze keer heb ik weer een schoontje uitgekozen. Kijk maar : 


Bellen met een pareldruppel aan een bronskleurig tussenstuk.
Ze zijn 6 cm lang en nu aan halve prijs te koop via dit bruggetje ...



Ik zette ook nog deze bellen in mijn winkelken :


'tingeling'

Deze bellen maakte ik helemaal in bronskleurige onderdelen en dat heeft een mooi effect vind ik. Ze zijn hier te koop...



'chefchaouen'

Pas gemaakt en nu al in mijn winkeltje! Hier ...




'rood dropje'

Ook deze recent gemaakte rode druppeltjes staan te koop. Het zijn wat kleinere bellen dan ik gewoonlijk maak. 




'zee-egel'

Nog een paartje kleine maar fijne belletjes. klik hier en je komt in mijn winkeltje terecht!
Meer moois in mijn shopje hier ...
Follow

2 opmerkingen:

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...