donderdag 28 april 2016

instagramfun #11

heerlijk zitje in starbucks 

in het elfde gebod in Antwerpen

zicht op de schelde

zicht op de meir

schoon deurknop

one day I fly away - gefotografeerd door het raam op het werk ...

anemoontje in mijn tuintje

een avond met speciaal licht 

het schoonste station ter wereld in de lentebloemetjes

spannend briefje in de menukaart van het terras van den hilton

terrassen met mama en broerke op de groenplaats met zicht op la grande dame 

schoon narciske in mijn tuin

schoon blauw druifje in mijn tuin 

lekkere lunch met eggs benedicte in den druiventros
Meer instagramfun en mijn instagramaccount...

Follow

6 opmerkingen:

  1. Mooie reeks!!! Heb ook eindelijk een smartphone... zal ik dan toch ook op Instagram gaan...??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen smartfoon, doe dat met mijn tablet ;) . ( 1 gsm, 1 laptop en 1 tablet vind ik al ruim genoeg :) ) Maar als je op instagram komt, laat het dan weten hé ! Ik vind het zelf een plezant medium!

      Verwijderen
  2. Wat een knappe foto's, vooral die met het avondlicht én die met de vogels.
    Leuk om te zien!!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Zelf doe ik (nog) niet zo veel op Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...