dinsdag 19 april 2016

deze maand in mijn etsyshopje + uitslag weggever #5 : april 2016

OK, dat van die weggevers werkt niet echt: er zijn te weinig mensen die mee doen voor het vele werk dat ik in het weggeven steek. Ik ga dat dus niet meer doen, oorbellen weggeven op mijn blog.
Om maar ineens met de deur in huis te vallen maak ik alvast bekend wie de laatste weggever won. Dat is .......



Ik zette ook voorbije maand nieuwe bellen in mijn shopje.
Deze met name : 


tandoori

warmrode franjebellen met een turqoise facetkraal.
Hier zijn ze te koop ...



Purple haze

De paars met geel gehaakte rondjes mogen ook weg want ik wil er nog wel wat in die stijl haken.
Zie je deze olijkerds wel aan jouw oren bengelen? Klik dan hier ...



Tanger

Voor deze bellen gebruikte ik melkwitte kralen die ik kocht in Tanger.
Deze oosterse schonen kunnen de jouwe worden door hier te klikken ...


Evi

Turqoise en rood, da's zo schoon samen ! Klik om ze te bemachtigen hier ...


en ik heb - al zeg ik het zelf - een héél schoontje uitgekozen als koopje van de maand. Kijk zelf maar : Voor 5 euro zijn deze beauties voor jou ! 


Meer moois in mijn etsyshopje hier ...
Follow

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Ik moet nog steeds wat teruglezen, maar zag hier al zoveel moois!! Je Etsy winkeltje zal ik ook eens moeten bekijken! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spulletjes! Jammer van de weggevers, maar begrijp je ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Tandoori is schitterend en ook het koopje vd maand is een plaatje.
    Jammer vd weggevers, maar je hebt groot gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...