donderdag 17 maart 2016

weggever #5 + deze maand in mijn etsyshopje + uitslag weggever #4 - maart 2016

Een beetje blingbling in paars en crystalkleur , dat zijn de kenmerken van mijn weggever van deze maand.
Stel je ze eens voor hangende aan je eigen oren ! Dat zou mooi zijn hé ! 


Wie weet gaat dat nog gebeuren ook. Gratis en voor niks ! Laat een reactie achter onder deze blogpost en je maakt kans dat ik volgende maand je naam trek en ze naar je toe komen.
De enige voorwaarde ( en daar ga ik vanaf nu wel streng in zijn ) : zorg dat ik je kan contacteren per mail of via je blog als je er 1 hebt. 

En ik besloot dat ik van de belletjes die ik maakte met de natuurlijke kralenkapjes die ik meebracht uit Tetouan het koopje van de maand maak in mijn etsyshopje.



kleine oorbelletjes - ze zijn 3 cm lang en voor mijn doen is dat klein - met unakietkralen en kralenkapjes van onderdelen van een plant. 
maar 1 klik verwijderd van je oren ....



En er staan nog meer bellen in de koopjeshoek in mijn winkeltje ...

Voorbije maand plaatste ik ook deze bellen in mijn etsyshop : 
'micha'

oorbellen met goudkleurige onderdelen en veel amethiskleurige kraaltjes.
Ze staan hier in mijn winkeltje ...



'poespas'

Oorbellen met brass onderdelen en zeeblauwe kraaltjes.
Hier te vinden in mijn shopje ...


'vernaisson'

oorbellen met kralen die ik meebracht uit Parijs in een koperen kastje
Ze staan hier ...


'roos en rood'

oorbellen met ronde schijfkralen en hanger met facetkralen in verschillende tinten roze en rood.
En die vind je hier ...


En verder moet ik niet 1 maar 2 winnaars bekend maken.
Ik kon de winnaar van het paar oorbellen van van januari niet bereiken en ze reageerde niet op 2 berichten op mijn blog. Dus trek ik een andere winnaar en maken vanaf nu echt alleen diegenen die te contacteren kans.
De winnaar van de bellen van januari is daarom geworden : 


En de winnaar van de bellen van februari is deze: 


Follow

7 opmerkingen:

  1. Echt mooi, die oorbellen. Altijd kijk ik begerig naar die hangoorbellen maar ik koop ze nooit terwijl ik altijd oorbellen draag. Ze staan me namelijk niet, die hangoorbellen. Vraag niet hoe het kan, maar ze maken mij ordinair. En bij anderen staan ze dan wel. Dus ik hoef ze niet, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig, je lange kleurige oorbellen!! Maar , net als bij Marthy, het staat mij ook niet. Dus vol bewondering kijk ik naar jouw creaties, maar daar blijft het bij ;-).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een prachtige collectie bij elkaar gemaakt!
    Dat 'niet reageren'... Daar snap ik niets van :-(
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vind ik echt wel heel mooi en dus ga ik ook maar es ff een kansje wagen om ze te winnen. Zouden goed van pas komen want ondanks al de kralen etc die ik al kocht naar aanleiding van jouw lesjes om bellen enzo te maken, heb ik er nog geen gemaakt voor mezelf :)
    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wauw. Paars is een van mijn favoriete kleuren. Ik waag een kansje. Je kan mij bereiken via mijn blog www.met-naald-en-draad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love bling - bling, een beginnend beetje lente alvast :). Ik kijk telkens vol verwondering naar je nieuwe creaties en tutorials... Ze geven me altijd wat inspiratie. Helaas was ik de vorige keer niet te contacteren, deze keer wel :) zaza_beads@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...