donderdag 18 februari 2016

weggever #4 + deze maand in mijn etsyhopje + uitslag weggever #3 : februari 2016

Laat ik maar ineens met de deur in huis vallen en beginnen met de weggever van deze maand. 
Ik koos voor deze blauw met gouden oorbellen.
De schijfjes maakte ik zelf met fimoklei en ik combineerde ze met goudkleurige druppelhangers en goudkleurige haakjes.



Heb je zin om ze aan je oren te zien bengelen ? Laat dan hieronder een reactie achter en zorg dat ik je kan bereiken per mail en wie weet komen ze dan volgende maand je richting uit .

Ook deze maand zet ik een paar bellen in de uitverkoop in mijn etsyshopje.
Deze maand ga ik daarvoor de zeemzoete richting uit met deze bellen : 


' amour pour toujours ' 
Bellen met grote en kleine roze resinroosjes en een emaillen hanger in lichtblauw.
Ze zijn 4,5 cm lang en nu te koop aan 5 euro ipv 11 
Ze staan hier in mijn shopje



Meer koopjes staan in deze categorie in mijn shopje ...

En ook deze maand zette ik wekelijks een nieuw paar bellen in mijn winkelken.
Deze kwamen er bij : 


' duet ' 
Bellen met gepatineerd wat oudheidachtige tussenstukken en goudbruine glaskralen.
Ze zijn 6,5 cm lang en staan hier



' chanson '
Bellen met cabochons met gele tekening gecombineerd met swarovskikristallen druppelkralen in blauw.
Ze zijn net geen 5 cm lang en staan hier 


' oorbellen met vierkanten hangers '
met mooie ' flying saucer ' -kralen!
Ze zijn 5 cm lang en hier te koop 


' capuccino versie 1 '
Gemaakte met prachtige kralen die ik meebracht uit Praag en een hangertje en jaspiskraal
Ze staan hier en zijn 6 cm lang 


Rest mij nog de winnaar van de bellen van januari mee te delen : dat is Liesbeths geworden:  Mail je me je adres even ?  


Follow

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Oh, even voor de duidelijkheid: ik wil graag meedoen met je weggever! Die oorbellen vind ik schitterend.

      Verwijderen
  2. Nele Lobbestael19 februari 2016 10:31

    Ofwel lukt het me niet een reactie te plaatsen, maar bij deze probeer ik het nog eens. Ik volg je blog en facebookpagina op de voet! Allemaal unieke en kleurrijke exemplaartjes, die oorbellen, en met veel liefde gemaakt! Houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zie je wel dat het lukte ;) ( ik moet - om spam te voorkomen - eerst je reactie goedkeuren vooraleer ze verschijnt ;) ) En heel veel dank voor je reactie !

      Verwijderen
  3. Prachtige 'bellen' weer! Het is dat mijn oren nogal eens allergisch reageren, maar anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, hoe mooi. ben jij creatief zeg!!! ik ben verliefd op allemaal. als ik kans maak, mail je me dan op "jan.de.kunst1@telenet.be" aub. de rest van je collectie is ook super. en dan weten dat ik oorbellengek ben!!!! moeilijke keuzes hoor. ik wens je verder nog veel creatief genot! lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw! Mooie oorbellen! Die zouden me perfect staan! Doe vooral zo verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...