dinsdag 19 januari 2016

weggever #3 + deze maand in mijn etsyshopje + uitslag weggever #2 : januari 2016

Mijn weggevertjes zijn niet zo populair aan het aantal deelnemers te zien. Toen ik begon met bloggen in 2010 was de respons bij een veel kleiner leespubliek veel groter. Geen idee hoe dat komt - al valt het me wel op dat er door doe-het-zelvers veel minder vaak iets weggegeven wordt.
Soit, da's alleen maar goed voor diegenen die wel meedoen hé, die maken meer kans ;)
De uitslag van de weggever van vorige maand maak ik later in deze blogpost bekend.
Eerst de weggever van deze maand : Ik koos voor fleurig en heb er deze uitgepikt : 

' rosegarden ' 
Stekertjes met paarse roosjes en een lichtblauwe druppelkraal...


Wil je ze graag winnen ? Laat dan hieronder een reactie achter en ik pik in de volgende editie een winnaar uit de deelnemers. 
Zorg wel dat ik je kan bereiken per mail....

Ik zet ook elke maand een paar oorbellen in solden in mijn etsyshopje. Ze mogen dan weg aan de helft van de prijs.
Deze keer koos ik voor bellen zonder kralen...


Deze bellen zijn 7 cm lang en mogen nu weg voor 5 euro ipv 10. 
Interesse ? Klik dan gauw hier

Meer soldekens vind je in deze categorie in mijn etsywinkeltje...

Verder doe ik nog altijd mijn best om mijn etsywinkeltje terug gevuld te krijgen door elke week een ander paar toe te voegen. 
Deze bellen kwamen er afgelopen maand bij : 

The lady 
Blingbling bellen met paarse druppelkralen.
Ze zijn 7 cm lang en hier te vinden...


zachte nachten
zelf gehaakte hangertjes en zachtgekleurde kralen,  hier ...


bellen met dubbele kleurrijke hangers
Vrolijke bellen zijn dit!
Je vind ze hier ....


Tenslotte nog de gelukzak die de 4 paar stekertjes van vorige maand won : dat is Baukje geworden ! 
Mail me even je adres en ze komen naar je toe :) !
Follow

12 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk die roosjes :) Ik doe mee!
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, die wil ik wel winnen! zo mooi! en helemaal in mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige bellen. Lieve kleurtjes dat roze en blauw. Helaas ben ik belloos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, wat ontzettend leuk. Mijn adres komt eraan .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind give-away's superleuk, maar oorbellen zijn niet zo mijn ding. Dus doe ik niet mee en geef ik anderen wel een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ding graag mee voor de oorbellen. Mooi en kleurig! Ideaal om al weg te dromen bij het denken aan de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie giveaway! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie oorbellen. ik hoop dat ik ze win omdat ik ziek ben en met die oorbellen ga ik me direct beter voelen. Gr. van de dochter van de gids van jouw Marokkoreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is mij ook opgevallen. Ik moet ook weer eens iets weggeven, dat is ook al lang geleden. Maar ik wil voor deze oorbellen graag meedoen. Ik vind de kleuren prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Mieke, ik vind mijn reactie van vorige week hier niet tussen. Daarom reageer ik nog een keertje. Ik schreef dus: "oohhhhh wat mooi, ik wil die wel winnen want ik ben ziek en met die oorbellen voel ik me direct beter". groetjes van de dochter van de gids van je Marokkoreis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi, het staat er wel tussen zenne. Ik hoop wel dat je ondertussen wat beter bent !

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...