zondag 3 januari 2016

de échte eindejaarsconference van 2015

Als er nu iets is wat voor mij het jaar 2015 goed samenvat - maar dan het publieke/maatschappelijke deel ervan , dan is het deze conference van Michael Van Peel.
Ik hoorde hem al op de radio en zag nu dat het was uitgezonden op TV.
Die man legt in elke zin de vinger op de helaas vele zere wonden van onze huidige samenleving en is nog geestig ook. Hij geeft bovendien nog een hoop tips waar onze politici iets mee zouden kunnen doen als ze dat echt zouden willen ....

Heb je het nog niet gezien ? Dan raad ik je ten sterkste aan dat alsnog te doen ! Je gaat er van genieten ! Dit is voor mij de échte eindejaarsconference : relevant en grappig.
Den Hoste moet nog héél erg veel leren en nog wat talent zien te vinden om dit niveau ooit te halen !

klik hier : http://www.canvas.be/video/van-peel-overleeft-2015

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip.
    Misschien geef ik het een kans, al houd ik eigenlijk niet van nieuwjaarsconferences :(
    Hoste enerveert me uitermate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geloof me : Hoste heeft totaal niks met dit te maken. Die is namelijk op geen enkele manier grappig en werkt idd ook bij mij serieus op de zenuwen.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor de tip. Gaan we deze week eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...