donderdag 17 december 2015

weggever #2 + deze maand in mijn etsyshopje + uitslag weggever #1 : december 2015

Zo.
Hier ben ik met de tweede editie van mijn, tja, hoe zou ik het noemen ... poging tot verkleinen van mijn voorraad zelfgemaakte juwelen.
Vorige maand stelde ik daar een soortement van plan voor op namelijk. Niet dat dat plan indrukwekkend genoeg is om de voorraad die ik ondertussen bijeen hebt gemaakt spectaculair te doen krimpen, maar alle beetjes helpen hé.

Laat me beginnen met de weggever van de maand... 
Ik dacht : december is kadookesmaand, dus laat ik er eens een lap op geven en daarom geef ik deze maand niet 1 maar 4 paar oorbellen weg ( en als ik die kleine porseleinen roosjestekertjes had gevonden, waren het er zelfs 5 geweest. Maar helaas pindakaas : die zijn spoorloos verdwenen ) 
De winnaar van deze weggever krijgt dus niet 1, maar 4 paar stekertjes kado, bestaande uit :
  1. paar stekertjes van kleine keitjes die ik zocht in het kiezelpad in de tuin van vriend Nick
  2. 1 paar stekertjes met mini leren hartjes die ik kreeg van Nicollie. Je kan ze allemaal hier zien.
  3. 1 paar stekertjes met kleine brokjes ruwe hematiet. Heel erg schoon materiaal  !
  4. 1 paar stekertjes met vierkante spiegeltjes. 

Wil je graag een kans maken om ze te winnen ? Laat dan hieronder een reactie achter en zorg dat ik je per mail kan bereiken.
De uitslag maak ik bekend in de derde editie van deze blogrubriek, ergens halverwege volgende maand dus.


Ik zet nu ook elke maand een paar oorbellen in solden. 
Het soldeke van vorige maand is niet verkocht, dus ga ervoor zou'k zo zeggen ! 
En voor deze maand koos ik Irene uit, oorbellen met een sneeuwwitte keramieken kraal en franje van ketting. Ze zijn nu te koop voor 5 euro ipv 10 en je vindt ze hier.


Omdat mijn etsywinkeltje zwaar leeggelopen was, besloot ik het terug aan te vullen door er elke week een nieuw paar in te zetten.
De poging om het zo terug wat voller te krijgen werd wat doorkruist doordat ik er een paar verkocht - héél plezant natuurlijk .
Als je wil weten welke er bij komen moet je in het weekend eens komen kijken. Dat is de moment waarop ik er een nieuw paar in zet...
Deze kwamen er afgelopen maand bij : 

' the color purple ' 

Ik haakte wat rondelletjes in gemêleerd paars-roos garen en combineerde dat met paars geverfde edelsteenschijfjes, een glazen kraal en natuurlijk oorhaakjes ;)
Ze zijn 4,5 cm lang en zijn hier te vinden ...


' the fox '
 ( oeps, deze zijn ondertussen verkocht, sorry ... ) 

Deze amberkleurige kralen behoren tot mijn favoriete kralen, zowel omwille van de kleur als hun vorm. 
Het paarse kraaltje past er enorm goed bij alzegikhetzelf...
Ze meten 3,5 cm en via deze link kom je er rechtstreeks bij terecht 



' chateau '

Voor deze bellen vormde ik metaaldraad om tot hangers en ik hing er een mooie tjechische bloemenkraal in
ze zijn 5 cm lang en hier te koop ...




' 3 op een rij ' 

Heerlijke vierkantjes in herfstkleur ( want vermits het toch niet wil winteren ;) )  
Je kan ze zelf maken via deze tutorial, maar als je ze liever koopt kan dat nu ook, in mijn shopje...
Ze zijn 6 cm lang


Zo.
Rest me enkel nog de winnaar van vorige maand bekend te maken : Dat is Mieke Quilt geworden ! Mail je me effe je adres ( mijn mailadres staat in de zijbalk . ) Dan komen de zoete vierkante belletjes jouw kant op !

Follow

8 opmerkingen:

  1. Oh wat zijnde stekertjes mooi, prachtig vorral die twee met natuursteentjes. Wat zou ik die graag winnen'.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fan van die keitjes oorbellen. Zo sober en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik reageer weer even 'anoniem' omdat ik anders eerst van account moet wisselen. En ik daar de gegevens niet van bij de hand heb. Ik vind bijna al jouw bellen heel mooi. Vorige maand kocht ik dan ook 2 paar bij je. Nu moet ik me inhouden. Ik kan toch niet elke dag andere bellen in doen? Wat gaan de buren dan wel niet denken? Nou, enfin: ik maak dus graag ook kans op de stekertjes. Ze zijn ieder op hun eigen manier prachtig! Truus (als het goed is, heb je mijn (mail)adres)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super.Ik waag graag mijn kansje. Less is more...Zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ik heb de vorige GiveAway gewonnen. Heb mijn gegevens doorgemaild.
    Superleuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee Nadira

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...