dinsdag 17 november 2015

deze maand in mijn etsyshopje + weggever #1 : november 2015

Mijn  etsywinkeltje is zwaar verwaarloosd : ik heb er een hele tijd niks meer in gezet waardoor het letterlijk leegloopt en nu het absolute dieptepunt van 4 paar oorbellen heeft bereikt.
Ik maak dan ook oorbellen ( en andere dingen ) voor mijn plezier, niet om ze te verkopen... 
Maar het gevolg van al dat gepruts met kralen is dat ik nu écht een hele grote voorraad oorbellen heb die nutteloos liggen te liggen en nog veel meer kralen die nog wachten om omgetoverd te worden tot een hopelijk mooi juweel. 
En dat ze niet gedragen worden is zonde.


Dus.
Tijd voor actie dacht ik.
Ik zie het echt niet zitten om ze allemaal weg te geven. Ik geef er best wel wat weg maar ik vind mijn maaksels goed genoeg om er ook wat waardering voor te vragen in de vorm van harde valuta. 
Maar ik wil niet te veel kostbare tijd steken in het verkopen van mijn juwelen, ik maak er liever dan er te verkopen en ik ben dus niet van plan om het land af te dweilen op zoek naar marktjes allerhande.
Wat ik wel ga doen is mijn etsyshopje nieuw leven inblazen ...
Ik ga het wat georganiseerder aanpakken deze keer en heb daarvoor de volgende dingen bedacht :

  1. Ik plaats elke week een nieuw item in mijn etsyshopje. In het weekend ergens. Je kan oa in de zijbalk van mijn blog zien welke dat zijn. 
  2. Ik geef elke maand 1 paar oorbellen weg via mijn blog . 
  3. Ik zet elke maand een al wat ouder paar oorbellen aan halve prijs in mijn winkeltje.
  4. Ik schrijf elke maand een blogpost over de weggever, het koopje van de maand en geef een overzicht van de andere nieuw geplaatste items


Bon, Hier gaan we dan....
Eerst de weggever van de maand.
Deze maand kan je deze kleine oorbelletjes winnen. 


' Soft pink cube earrings ' 
Deze belletjes zijn gemaakt van zachtroze kubuskraaltjes. 
Ik combineerde ze met metalen onderdelen en zilverkleurige metalen haakjes.
Ze zijn net iets groter dan 3 cm, van kop tot teen.
En ze kunnen dus van jou zijn met wat geluk.


Om mee te doen laat je gewoon hieronder een reactie achter. Zie wel dat ik je kan bereiken als je gewonnen hebt ( per mail ) .  
De uitslag maak ik bekend in de etsyblogpost van volgende maand.



Dit is het koopje van de maand : ik selecteerde een wat kleiner paar belletjes met 3 kraaltjes van ( geverfde ) edelsteen in turqoise, wit en rood. Ze hangen aan kleine sterling zilveren haakjes en ze meten  4 cm.
Ze waren eerder voor 10 euro te koop in mijn etsywinkeltje maar nu mogen ze de deur uit voor 5 euro.
Omdat ik van alles maar 1 paar maak, is er maar 1 paar beschikbaar dus wie eerst is heeft ze  !
Je vindt ze hier ...


En deze bellen staan ook in mijn etsyshopje

' Golddigger ' 
Deze maakte ik met zelfgehaakte gouden rondelletjes in combinatie met zwartgeverfde howlietschijfjes, goudkleurige metalen onderdelen en zwarte facetkraaltjes.
Ze zijn 4 cm lang en hier te koop voor 11 euro .


' keitje '
Petieterige schattige keitjes waar ik stekertjes van heb gemaakt.
Het moet niet altijd ingewikkeld zijn om schoon te zijn.
Ze kregen een goudkleurig stekertje en kosten 5 euro.
Je kan ze hier vinden in mijn shopje 


' ijsvogeltje ' 
Deze bellen maakte ik van doorzichtige pompoenkraaltjes en ik deed er een schattig goudkleurig vogeltje bij.
Ze zijn 6,5 cm lang, kosten 10 euro en je vind ze hier.



Zo !
Dat was het voor deze maand !
Veel winkelplezier ! 
Follow

12 opmerkingen:

  1. Ik wil graag meedoen om het eerste weggevertje te winnen. Veel succes nog met je winkeltje!

    Groetjes, Sofie
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ineens was mn scherm weg, dus als dit de 2 e x is schrappen maar!
    anders waag ik bij deze een kansje op de mooie doorzichtige oorbellen
    groetjes marian b

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat zijn harde actie punten... maar wel goed dat je het aanpakt. Ik vind je oorbellen heel erg mooi maar ik doe toch niet mee want ik kan namelijk helemaal niets in mijn oren verdragen (nou alleen titanium maar dat is prijzig)
    Suc6 met je nieuwe aanpak...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, zo fijn! Ik heb een totaal ander vraagje, is het de moeite om een etsywinkeltje te openen? Wordt dit dan gerekend als bijberoep of hoe gaat dat? Helemaal geen verstand van...
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil wel een kansje wagen voor die leuke oorbellen Give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey , ik waag ook graag m'n kans om de oorbellen te winnen , zijn jou oorbellen nikkelvrij ??
    ritarusse@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi die oorbelletjes...die met de keitjes helemaal de max...maar... ramp oh ramp ik heb geen gaatjes in mijn oren ...dus kan ik er niets mee... jammer.
    Veel succes met je verkoop... dat gaat loslopen want je oorbelletjes zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee om op deze manier je etsy shop nieuw leven in te blazen. Bij deze waag ik mijn kans en speel mee in naam van mijn dochter Nadira😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En nu wil ik zelf meedoen en hopelijk win ik deze PRACHTIGE SUPER MOOIE belletjes. Gr Nadira!! ( je grootste fan)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik reageer even anoniem, want anders moet ik de account die ik voor het werk gebruik eerst uitloggen. En dan opnieuw inloggen met een privé account waarvan ik de gegevens eerst ergens moet opzoeken. Lastig..... ;-)
    Ik volg jouw blog al best een hele tijd. Je maakt prachtige sieraden. Vandaag heb ik eens de stap gewaagd en 2 paar oorbellen bij je besteld via Etsy. Dan weet je meteen ook mijn mailadres, dus. Ik doe graag mee voor de weggever van de maand. Ook helemaal mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...