donderdag 12 november 2015

Blog in de kijker : dinastie


bron foto
Deze keer trek ik voor de blog in de kijker de landsgrenzen over, richting noorderburen.
Daar woont een fijne vrouw met een fijne blog.
Er wonen daar trouwens veel fijne vrouwen met fijne blogs, er zullen er in de toekomst ongetwijfeld nog in deze rubriek belanden.
Maar deze keer mag Dina met haar fijne blog Dinastie extra aandacht krijgen.

 bron foto

Als een blog ' gezellig ' kan zijn, dan is die van haar dat zeker.
Ze  vertelt over dagdagelijkse dingen en doet dat op een manier dat ik er én elke keer blijf hangen om het helemaal te lezen.
Vermits ik heel veel blogs volg, lees ik niet elke geplaatste blogpost. Maar bij haar dus wel.


Ze krijgt me ook vaker dan andere blogs voor langere reacties achter de toetsen.
Bovendien houdt ze van bloemen en katten.
Wat wil je nog meer ? 


bron foto
Dina is ondertussen zwanger ( waarvoor nog eens gefeliciteerd Dina ! ) , dus er volgen ongetwijfeld een hoop blogposts over dit onderwerp. Maar ook als je daar geen boodschap aan hebt, blijft het aangenaam vertoeven op haar stekje in blogland.
Breng haar blog dus zeker eens een bezoekje, en geniet van de schrijfsels van deze mooie mens!

ps : de foto's komen allemaal van de blog van dinastie.

Eerdere blogposts ' blogs in de kijker ' via deze tag en de blogs zelf in de zijbalk ...

Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...