woensdag 9 april 2014

hoe word je goed gezind op een metroroltrap ?

Zo...

5 opmerkingen:

  1. ik ben meestal goedgezind op de metro, want bij mij betekent het dat ik op citytrip ben :-) maar van dit filmke word ik nu ook keigoedgezind!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg? Nee hoor, het mag van mij wel gekker.
    Zoiets moet gewoon vaker gebeuren! Het is toch genieten als je al die lachende ziet?
    Vraag me wel af hoe het met de hand van Rob is?
    45 minuten je hand op houden (spierpijn?) en waar sommigen behoorlijk te aan ketsen (blaren)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig! Echt een filmpje om instant happy van te worden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love it...people trying to make a simple, fun event for others. so sweet!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...