maandag 14 april 2014

5 van de jaren 90...

Ik zie overal muzieklijstjes verschijnen met nummers uit de jaren 90 en toen ik gisterennacht niet kon slapen besloot ik eens te bedenken welke nummers ik zou kiezen.
Het was te verwachten natuurlijk dat ik niet kon ophouden bij 5... ik lag dan ook erg lang wakker :)
Ik ben gegaan voor dansnummerkes, nummers die mij altijd op de dansvloer kregen of die ik graag draaide op fuiven om de boel in gang te krijgen.
Dit is mijn selectie geworden ...
Draai de volumeknop goed open, zet de stoelen aan de kant en schud die beentjes lekker los !  







een randgeval want van 89, maar vermits ik er in de jaren 90 ook veel op gedanst heb ...




en dit moest er bij voor mijn lief, al is ook dit een randgeval want van 2000 ...

1 opmerking:

  1. Grappig, 'Zobi la mouche' staat ook op mijn allertijden CD. Maar het clipje had ik nog niet gezien. Dank daarvoor.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...