zondag 2 maart 2014

nosferatu

Mijn cinemabezoek van vorige week inspireerde me tot deze treasuryschat 
Ik ben wat puberaal van tijd tot tijd ( ik zal het zelf al maar zeggen want ik hoor al een paar mensen dit verzuchten als ze dit lezen :) )
Ik ben daar nooit uitgegroeid en dat zal vermoedelijk ook nooit meer gebeuren.
Dus kan ik er maar beter van genieten hé :)
Maar daarom ben ik onder andere zot van vampierenverhalen/filmen/series....
En gij ?
    


portrait of a Vampire - EyerisIllustration
portrait of a Vampire
$50
Lilith the Vampire Girl - Altered Image - 8 X 10 Art Print - BeatUpCreations
Lilith the Vampire Girl...
$15.99
Lepidocrosite and Sterling Silver Earrings - Vampire Tears - AcornAlleyDesigns
Lepidocrosite and Sterl...
$43
Landscape Photography - New York Photography - Vampires - Crimson Red Decor - Central Park NYC - Gothic Art - 8x10 Print - Vampire's Rest - TheLonelyPixel
Landscape Photography -...
$30
silver Vervain Necklace/Vampire Diaries inspired locket necklace/vampire jewelry/verbena necklace/openable/  tone - hannahome
silver Vervain Necklace...
$2.4
Vampire Kiss Silver Plated Necklace - JekyllHydeJewelry
Vampire Kiss Silver Pla...
$12
TRUE BLOOD Gothic Vampire Amphora Charm Bottle Pendant Necklace for Sex Magic, Gothic Rituals, Vitality - ArtisanWitchcrafts
TRUE BLOOD Gothic Vampi...
$21.95
Vampire Character Makeup Kit BE the Vamp - pinkquartzminerals
Vampire Character Makeu...
$30
Fangs Limited Edition Vampire portrait fine art photography - Vassgard
Fangs Limited Edition V...
$199
horror softie vampire bat doll - Lilithsshopofhorrors
horror softie vampire b...
$25
The Vampire Tooth Shaped Icing Mold Popsicle Mold Ice Cream Chocolate Mold Clay Mold - BlueWhiteRed
The Vampire Tooth Shape...
$2.99
Ultimate White Oak Stake - The Vampire Diaries - FandomClayCreations
Ultimate White Oak Stak...
$10
DEPARTURE black and white  victorian gothic vampire big eye giclee stretched CANVAS by Nina Friday - ninafriday
DEPARTURE black and whi...
$235
Haunted Vampire Lip potion gloss a spell on the lips is better than a thousand words - MOONSTAR7SPIRITS
Haunted Vampire Lip pot...
$25
4 Tiny Vampire Beads - CB523 - TheCraftyBead
4 Tiny Vampire Beads - ...
$4.95
Vampire Diva Set, Halloween, Boutique Style, Costume, Pageant wear, size NB-24 months, sizes 2, 3, 4, 5, 6 7,8 - corrinacreations
Vampire Diva Set, Hallo...
$75
 

8 opmerkingen:

  1. Mooie Treasury! Ik houd daar ook wel van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan ben ik maar mee puberaal XD al van kleins af aan (toen ik zes wou ik vampier worden als beroep ^^ ) ben ik verzot op die bloedzuigers :) dus de dees heeft dan ook een hele collectie aan films, boeken, ... over dit onderwerp. Moet ik mij nu schamen? :p
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. en nu maar raden wie je bent :)

      Verwijderen
    2. diegene die altijd het hardste zucht en er niks van begrijpt... :-)

      Verwijderen
    3. ik zal eens een vergelijkend testje moeten organiseren onder de zuchters in mijn omgeving dan :)

      Verwijderen
    4. Morgen om 10 uur kom ik heel hard zuchten :-) en ik start een club met mijn mede-zuchters. Kunnen we misschien wat druk op jou uitoefenen.

      Verwijderen
    5. ik WIST het :) Ben héél erg benieuwd naar je gezucht van morgen ;) maar jaag onze gast niet weg door je gezucht hé ;)

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...