woensdag 22 januari 2014

tip : secret garden : lekker eten in Deurne !

Niet zo ver van mij vandaan is er een superlekker thais restaurant, midden in het saaie deel van Deurne.
En dat is een tip die ik met alle plezier met jullie deel.



Heel lang geleden was dat een taverne ( taverne bosuil ) , een tijdje later kwam daar een Thaïse dame bij en dat bracht wat exotiek op de menukaart en nu hebben ze helemaal de switch gemaakt van taverne naar Thais restaurant.
En dat was een goed plan !
Ik vind de thaise keuken sowieso echt heel erg lekker.
Ik hou van hun kruidige sauzen en bouillons !
En dit restaurant zou volgens kenners ( waar ik mezelf niet bij reken ) dan nog uitzonderlijk goed zijn.



Onlangs was ik er nog eens met mijn mama.
We bestelden elk een heerlijke Thaïse kippensoep ( maar dat is echt echt echt zo ongelooflijk lekker ! )  en elk een hoofdschotel met gebakken rijst.
We dronken er elk nog een glas water bij en dat alles kostte samen 60 euro
Niet echt goedkoop vind ik zelf, maar af en toe mag gaan eten wat meer kosten - als het lekker is tenminste


iets met eend en ananas
iets met rundsvlees




Nog niet zo lang geleden werd het restaurant - dat trouwens ook een groot terras heeft - helemaal vernieuwd.
De Thaïse sfeer is heel erg in het interieur gekropen met Boeddha's en watervalletjes en wandtekeningen.
Hier en daar net wat te kitcherig maar toch smaakvoller dan vaak het geval is met restaurants uit die contreien.


En een bijzonder grote troef is hun gigantisch aquarium
Daarin zit een bijzonder ijverig zwart visje dat heel de tijd over en weer zwemt en dat met een vastberadenheid die wijst op een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Er zitten wuivende koralen in en heel veel heel plezant gekleurde visjes.
En als je effe niet weet wat doen; kan je er nemo's zoeken  :)




Ook al is het erg dicht bij mij, het is omwille van de prijs niet een restaurant waar ik effe binnen spring als ik na het werk geen zin heb om te koken.
Maar ik ben er al vaak geweest met aangenaam gezelschap en werd nog nooit teleurgesteld!
Dus ben je eens in Deurne of wil je eens goed Thaïs eten en is je portemonnee goed genoeg gevuld : hier zit je goed !

adres :
Ter heydelaan 318
2100 Deurne
website 


ik scheef deze blogpost geheel uit vrije wil , de mensen van het restaurant weten zelfs niet dat ik dit schreef. Ik kreeg er dus niks voor in de plaats en de mening die ik geef is dan ook onbevooroordeeld en onbeïnvloed geheel de mijne...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...