zaterdag 11 januari 2014

tip : kraaltjes enzo

Antwerpen is sinds kort een kralenwinkel rijker : kraaltjes ENZO
Deze winkel is is gelegen in de oude stad, vlakbij de grote markt en de groenplaats.


Ik was blijkbaar in een ' druppelbui ' in deze winkel want dit was mijn buit :)
Kralen kopen in een kralenwinkel doe ik niet zo vaak : ze zijn namelijk een pak duurder dan op etsy. 
Maar dat is ook logisch natuurlijk : zij moeten een winkel onderhouden en webwinkels niet.
Toch heeft een echte winkel ook zijn voordelen : je kan de kralen in het echt beoordelen en dat verkleint de kans op miskopen. Bij internetaankopen is het namelijk vaak wat moeilijker om juist in te schatten hoe ze er in werkelijkheid uitzien.
Ben je gek op de resin roosjes en andere bloemetjes ? In deze winkel vind je ze in alle kleuren en maten !



Kraaltjes enzo heeft ook een website

adres : 
     lijnwaadmarkt 16
     2000 Antwerpen

Als je er naartoe wil gaan, kan je best even op hun website kijken voor de juiste openingsuren want de vriendelijke dame van de winkel vertelde me dat ze binnenkort meer dagen zou sluiten en dan maar 4 dagen per week open is. Maar ik weet niet meer dewelke.


ps : ik schrijf deze blogpost niet als reclame en zeker niet op vraag van de winkel. ik heb er niks voor gekregen en de winkeleigenares weet zelfs niet dat ik dit schrijf.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vorm en leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schone kralen, ik moet dringend nog een stapje richting Antwerpen maken! Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...