dinsdag 28 januari 2014

blog in de kijker : lachen met eten... - the kitchenary tales

voor de foto's moet ge het niet doen, op kitchenary tales gaan lezen .
Want foto's maken die uitnodigen tot eten van hetgeen ze kookt kan ze niet.
Al maak ik voor deze foto een uitzondering ( misschien heeft ze ze niet zelf gemaakt dan ? ) 

bron foto

En toch en toch!
Foto's trekken bij mij als eerste de aandacht op blogs en ik haak makkelijk af als die niet goed zijn.
Maar op de blog van  Stephanie Coorevits lees ik écht graag mee 

bron foto


Stephanie Coorevits kan ongetwijfeld goed koken : ze deed vorig jaar mee aan de beste hobbykok van Vlaanderen en werd 2de.
Dan kan je koken mag ik veronderstellen.
Ik heb zelf niet gekeken naar dat programma. Ik ga me dan ook niet uitspreken over de kwaliteit ervan.
Maar ik heb de wedstrijd wel mee gevolgd.
Via de blog van Stephanie.
En volgens mij was dat spannender en vooral veel grappiger dan het programma.

bron foto

Want Stephanie kan niet alleen koken, ze kan ook heel erg goed en vooral erg grappig schrijven.
Soms ook ontroerend grappig,  zoals toen ze het had over wijlen haar hond bijvoorbeeld .
Al was hij eerder van ' tentman ' ( gewoon gaan lezen, alles wordt duidelijk )  

bron foto

Stephanie Coorevits  ontkracht als mens én op haar blog het vooroordeel dat blonde mooie vrouwen alleen maar dom kunnen kirren en nooit eten.
Want ze is blond én mooi én kan koken én is grappig én kan schrijven!
Allen daarheen dus ! 

1 opmerking:

  1. Zalige blog, hé! Ik heb haar vorig jaar ontdekt en lees daar heel graag mee. Een kook- én schrijftalent!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...