maandag 16 december 2013

en we hebben een winnaar !

Tja, diegenen die niet hebben meegedaan hebben hun kans verkeken op een echte ' moois van m(i)e ' kalender. Die worden maar in hele beperkte oplagen gemaakt en slechts zeer uitzonderlijke mensen krijgen er een exemplaar van.
En de winnaar van mijn give away natuurlijk.



Maar eerst nog effe laten zien dat mijn goesting in goud nog niet over is : ik kocht dit bolletje blingblinggaren bij veritas en heb er al wat kralen mee omhaakt....


En dan nu naar de winnaar : 
Ik trok ze via random.org waarvan ik nog altijd niet weet hoe ik dat hier geplaatst krijg dus ge zult er weerom moeten op vertrouwen dat het correct is gebeurd.
Deze mededinger kwam er uit :
( ook een heel bijzonder iemand trouwens  :)  ) :  

Ik zou graag mee doen, volgster ben ik al....en ik wil je graag zeggen dat ik het prachtige,kleurrijke fotoos vind, supermooi...
Ik kijk (helaas) niet zo ver vooruit ....ik wil genieten van 2014 in een goede gezondheid en genieten van de lieve mensen rondom mij, klinkt cliché maar zo voelt het voor mij niet....ik wil gewoon genieten

Liefs
Marjo

En het was tof om te lezen wat jullie wensen zijn voor volgend jaar. Ik hoop dat ze allemaal uitkomen ! 


Marjo, mail je me je adres even door via bolletjes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com ? 
En dan nu ijverig aan de slag op de eerste dag van wat voor mij de laatste werkweek van het jaar is ! YIHHHHAAAAAAAAA!!!!!!!! 

5 opmerkingen:

  1. wat ontzettend gaaf, gouden kralen. Ik heb ook nog zo'n bol liggen. Nu alleen leren hoe ik kralen haak. Weet jij ergens een makkelijk patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwwwwwwwww it's my Lucky day ....heb gisteren hier op jouw blog nog ff gekeken naar jouw mooie fotoos en dan win ik zomaar jouw prachtige kalender ...
    ik ga je snel een mailtje sturen

    Liefs
    Marjo

    Jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Mieke,

    Ik heb de kalender ontvangen en wat issie mooooooooooooooiiii .....
    Prachtig !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben blij dat hij in de smaak valt marjo ! geniet ervan !

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...