woensdag 23 oktober 2013

receptenverzameling : appelrecepten

't is volop appeltijd momenteel en soms heb ik wel eens zin om daar iets anders mee te doen dan gewoon uit het vuistje eten.
( eigenlijk doe ik dat zelden, een appel uit het vuistje eten. Bij mij gaan ze bij de muesli bij mijn  ontbijt. Met wat hagelslag van pure chocolade erbij ;) ) 
Ge kunt ook gewoon heel veel doen met appelen
Kijk maar naar de recepten die ik verzamelde op andere blogs... 

haverpannenloeken met appel en kaneel
peggy's pastime ( ned )





appelazijn maken
de gulle aarde ( ned ) 


rue de suréne ( ned )
appelmoes


ingemaakte appeltjes ( ned )
bag of joe
een appeltaart van maar 1 appeltje
de gulle aarde



gezonde appelschijfpannekoekjes ( ned )
baked louie's 



flourless apple-cinnamon-muffins 
delighted momma ( neg ) 


karamel-choco-appelen  ( ned )
maandag daandag 



with a blast ( eng )



appeltaart ( ned )
the sweetest dream


appelbollen ( ned )
photo-copy



appelchips ( ned )
mamanatuurlijk
appelbrood ( ned )
de gulle aarde
gebakken en gezond ( ned )
bee-zzy BumbleBee
appelsalade ( ned )
hookwinked
canned apple pie filling  ( eng )
V and Co
appel - peer - cranberry -kruimeltaart
bij wat maakt suzette nu ( ned )
appel cinnamon ctock-pot oat meal ( eng )
trendy treehouse 


appeltaartbroodjes ( ned )
hoepzika
granny smithsorbet ( ned )
bee-zzy bumblebee



suikervrije vegan appel crostata ( ned )
ma vie en vert
dutch apple pancajes ( eng )
the hello blog


microwave apple crumble
baked louie's ( ned ) 
young and crafty ( eng )
gedroogde appeltjes ( ned )
e strea chikitu


























































































































































Villa Lisa ' schnelle apfelschnitten ( ned ) 





Ben je nog ergens een lekker appelrecept tegengekomen ? Laat het me gerust weten dan neem ik het mee op in deze verzameling !
Net zoals bij mijn patroonverzamelingen, blijf ik ook mijn receptenverzamelingen aanvullen als ik een nieuw recept tegenkom...
Staat je gerecht er tussen en heb je dat niet graag ? : laat het me dan weten en dan verwijder ik het.
Maak je 1 van deze recepten : laat dan een berichtje achter op de blog van de maaksters, dan is altijd fijn! En alle foto's in deze post zijn van de maaksters van de recepten !



Hoe eten jullie trouwens het liefst een appel ? 

6 opmerkingen:

  1. Ik heb hier een appelboom die op dit moment veeeeeeeeel appels verliest. Dus een super blogbericht voor mij. Het moet niet altijd appelmoes zijn hé ;)

    Veel liefs,
    PHAE.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. appeldessert.. appeltjes uitboren, honing en kaneel en klontje boter er in.. en even zacht bakken in de oven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor al deze receptjes!
    ik maakte eens een appeltaart: http://maknutsel.blogspot.be/search/label/appeltaart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben eens gaan kijken : ziet er lekker uit ! Maar ik kan het niet mee opnemen in de verzameling want er staat geen recept bij

      Verwijderen
    2. Het receptje stond als link onder "Roger Van Damme" :)
      http://www.njam.tv/recepten/omas-appeltaart

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...