zondag 22 september 2013

moois van mi(i)e op etsy ...

Het is al een flinke tijd geleden dat ik nog eens op een rijtje zette wat ik allemaal nieuw in mijn etsyshopje plaatste.
Tijd om nog eens reclame te maken voor mezelf dus ! 
Dat hier allemaal plaatsen zou wat veel zijn, want ik denk dat er ondertussen alleen maar nieuwe dingen instaan ...
Maar hierbij toch een selectie van wat  bellen die bij het seizoen passen ... 
Er staan er zelfs tussen die ik hier nog niet eerder liet zien



En dan zijn er nog mijn postkaartjes.
ook die zijn terug verkrijgbaar in mijn etsyshopje : je kan er 7 uitkiezen voor 5 euro ! 
Geef toe : daar kan je niet voor sukkelen !



Laat jullie maar eens goed gaan ;) ! 




2 opmerkingen:

  1. Schoon gerief!!! Je kaartjes hebben succes, telkens ik er eentje opstuur krijg ik er leuke feedback over.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...