dinsdag 9 april 2013

kornelia

De etsybijeenkomst van onlangs vond plaats in een winkel/atelier die ik nog niet kende en die ik met plezier aan jullie wil voorstellen : Kornelia.


Kornelia heeft namelijk een plezant concept en er liggen uiteraard zeer mooie dingen !
De bezielster van kornelia is een juwelenontwerpster die haar winkel combineert met het zelf ontwerpen van juwelen en met het geven van workshops.

de werktafel
Maar ze geeft ook ander talent de kans om hun creaties te verkopen.

toffe hanger !
deze vond ik zeer zeer mooi !

Eigenlijk is Kornelia als winkel een soort pop up shop, maar dan een permanente :  verschillende talentrijke ontwerpers verkopen er een selectie van hun creaties.
Er liggen veel juwelen, maar ook aardewerk, muurdecoratie ...


broches...
Ze doet er soms ook tentoonstellingen, ik kon nog net het boekje bewonderen van de pas afgestudeerde Celine de Cadt 
Haar tentoonstelling was helaas juist afgelopen ...
Ik vond het lastig goede foto's te maken, zo raprap voor ik doorging. 
Om er een beter beeld van te krijgen, zal je gewoon eens moeten gaan kijken...
Of kijk eens in het etsywinkeltje van kornelia ( die pluimpjesringen ! die konijnenring !!! ) 



dé konijnenring !
hier in de etsywinkel ... 



Karolien - de eigenares - geeft op zaterdag in haar winkel ook workshops juwelen maken  in de ' was' techniek...






Kornelia is écht een bezoekje waard !
adres : klapdorp 57
2000 Antwerpen
open : dinsdag en woensdag tussen 2 en 5 - donderdag, vrijdag en zaterdag van 11 tot 5
website : www.kornelia.be
etsywinkel : www.etsy.com/kornelia




PS : en als ge daar dan toch bent, stap dan ook eens binnen in Bar Richart voor een koffietje of een pintje : da' s daar namelijk achter de hoek !

Zoals altijd schrijf ik ook deze bijdrage omdat ik dat zelf wil en onbezoldigd, gewoon omdat ik het zelf een fijne winkel vind ;)

2 opmerkingen:

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...