vrijdag 5 april 2013

en het was plezant en het was leerrijk - nog van dat dus ! !

Afgelopen woensdag kwam een medewerkster van Etsy naar Antwerpen afgezakt om Antwerpse etsymadammen ( want het bleken toevallig - of niet zo toevallig ? - allemaal madammen te zijn ) wat tips te geven over het houden van een etsywinkeltje.



Nu gelukkig met meer, er zijn ook gewoon ondertussen al wat meer etsywinkels in en rond Antwerpen... 


We kwamen bijeen in de winkelruimte van kornelia, een winkeltje vol zeer mooie creatieve spullen dat een aparte blogpost verdient -  dat komt er aan - omdat het echt de moeite is om daar eens te gaan kijken
Een locatie die daardoor perfect aansloot bij wat we met zijn allen doen op etsy...



Er werden heel wat ervaringen uitgewisseld, tips gedeeld en vragen gesteld.
En het is echt plezant om een gezicht te kunnen plakken op de winkels die je soms al wel kende van op Etsy...




We waren met een 10-tal creatieve vrouwen. 
Sommigen proberen hun inkomen te halen uit hun creatieve bezigheid, anderen - zoals ik - doen dit als hobby


Sommigen hebben al een tijdje een etsywinkel, anderen komen nog maar pas piepen of overwegen het zelfs alleen nog maar...


Achteraf ben ik natuurlijk direct gaan kijken naar wat de andere dames zoal maakten. Ben je daar ook benieuwd naar ? Zaterdag plan ik een etsyschattenlijst met allemaal creaties van een selectie van de  aanwezige etsyverkopers.


En ik kon het natuurlijk niet laten om wat handgemaakte keramieken kralen te bestellen bij 1 van de deelnemers ;) 

Ingrid van Etsy heeft ons veel tips gegeven en is denk ik met nog meer vragen waarop we een antwoord zoeken naar huis teruggekeerd.

















Er komt namelijk een volgende keer , dat hebben we alvast afgesproken.
Als er een datum vastligt zal ik het hier laten weten, want iedereen die interesse heeft in Etsy is  natuurlijk van harte welkom !


Mijn excuses voor de kwaliteit van de foto's trouwens : ik ben niet zo goed in het maken van foto's van mensen. Da's ook de reden waarom het zo veel dezelfde foto's zijn : ik durf niet zo goed rond te lopen en ongegeneerd foto's te maken... ;) Volgende keer beter  ! beloofd !



4 opmerkingen:

  1. 'k Vind het echt zo jammer dat'k er niet bij kon zijn! Volgende keer lukt het me hopelijk wel, 't zou inderdaad fijn zijn om eens wat gezichten op de namen te kunnen plakken:-)

    groeten, Annelie
    (van Atelier Annelie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leek me inderdaad een hele leuke ervaring! Foto's vallen nog goed mee hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop creabea daar in de buurt van Antwerpen.
    Enne.... op die laatste foto zie ik toch een man???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goed gezien van je ! dat was een ondersteunend lief ;)

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...